Beantwoord

Navigon app werkt niet meer

• 13 februari 2017
  • 2 reacties
  • 1865 Bekeken

Ik gebruik al jaren de gratis navigon app voor T-mobile abo. Sinds gister krijg ik een melding dat mijn 2 jaar periode voorbij is en dat ik moet kopen anders doet deze app het niet. Deze was nog altijd gratis voor t mobile abonees. Ik heb deze verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar het blijft deze zelfde melding geven.
icon

Beste antwoord door Issam 13 februari 2017, 15:19

Hoi Frats,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. We ondersteunen al een paar jaar geen Navigon meer en het is ook al een paar jaar niet meer mogelijk om de gratis versie van Navigon te gebruiken in combinatie met een T-Mobile abonnement. Voor de klanten die er al gebruik van maakten gold dat wanneer je 1 keer per 2 jaar een in-app aankoop deed, je gebruik kon blijven maken van de dienst. Het lijkt er op dat dit in jouw situatie niet is gebeurd, dus kan je niet meer gebruik maken van de gratis versie.

Heb je al een alternatieve navigatie applicatie geprobeerd? Zo kan je bijvoorbeeld op een iPhone gebruik maken van de standaard Kaarten applicatie of een applicatie als Google Maps, die ook erg goed werkt!
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Frats,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ik heb even rond gekeken en heb een link gevonden naar de iTunes store (als je apple hebt natuurlijk anders heb je er niets aan). Dit zou een update moeten zijn:

BRON: Apple iTunes
BELANGRIJKE LET OP: Deze update is alleen bedoeld voor bestaande gebruikers van de app en richt zich op een compatibiliteitsprobleem met iOS 10. Als u niet beschikt over een eerdere versie van de app, aarzel dan niet deze app te kopen. Klanten die al een eerdere versie hebben geïnstalleerd met hun Apple ID kan uiteraard de update gratis installeren.

Dit is de apple iTunes link.

Misschien kan je hier iets mee? Heb ook op de gratis apps pagina gekeken van T-Mobile en daar staat Navigon niet meer tussen. Het kan dus ook zijn dat ze deze niet meer aanbieden.

Je kunt het even proberen en anders even wachten op een T-Mobile moderator, die daar meer van weet. Alvast succes.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Frats,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. We ondersteunen al een paar jaar geen Navigon meer en het is ook al een paar jaar niet meer mogelijk om de gratis versie van Navigon te gebruiken in combinatie met een T-Mobile abonnement. Voor de klanten die er al gebruik van maakten gold dat wanneer je 1 keer per 2 jaar een in-app aankoop deed, je gebruik kon blijven maken van de dienst. Het lijkt er op dat dit in jouw situatie niet is gebeurd, dus kan je niet meer gebruik maken van de gratis versie.

Heb je al een alternatieve navigatie applicatie geprobeerd? Zo kan je bijvoorbeeld op een iPhone gebruik maken van de standaard Kaarten applicatie of een applicatie als Google Maps, die ook erg goed werkt!

Reageer