Vraag

Navigon Europa 20 pakket werk niet meer

• 24 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 272 Bekeken

Reputatie 2
Mijn (aangekochte) Europa 20-pakket staat bij extra's wel aangevinkt en geïnstalleerd maar werkt niet. Verder als het Beneluxpakket kom ik niet. Ik heb de app ook al een aantal keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en de aankopen opnieuw teruggezet.Helaas werkt dit niet. Wel lullig want ik heb voor deze extra's wel dik betaald en T-mobile heeft beloofd dit teblijven ondersteunen. Is er iemand die de oplossing weet?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Edsje,

Jammer om te horen dat het niet lukt om dit pakket te gebruiken! Welke iOS heb je op jouw iPhone staan? Kun je voor alle zekerheid nog eens de stappen doorlopen die op deze pagina staan onder het kopje 'Hoe kan ik mijn Navigon Select app herinstalleren?' Bestaande gebruikers die deze app voor 20 juni 2014 hebben gedownload, zoals in jouw geval, kunnen de app en eventuele nieuwe updates) indien nodig opnieuw installeren via Apple iTunes App Store. Als je de Fresh Maps voor 20 juni 2014 hebt gekocht, blijft jouw map updates ontvangen voor een periode van 2 jaar. Op deze pagina vind je meer informatie. Mocht dit niet helpen, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met Navigon Select.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om gebruik te gaan maken van een andere navigatie app. Op deze pagina vind je 5 tips voor navigatie apps om te gebruiken. Mijn collega is zelf fan van de app Here WeGo. Misschien is dat een idee?

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?

Reageer