Beantwoord

Navigon Select

Beste lezer!
ik heb sinds een maand een iPhone 8 en krijg Mn navigon select (versie tmobile) niet meer geopend. Ik heb best voor een hoop geld dingen bijgekocht (extra kaarten en diensten als rijbaanassistentie en noem maar op. Alles bij elkaar zeker €60/€70) in de app destijds en ben me ervan bewust dat navigon gaat stoppen of al is gestopt maar ik begreep ook dat ik er wel gewoon gebruik van kon blijven maken. Nu crasht de app al bij openen. Ben er zeer ongelukkig mee aangezien ik alle andere navigaties leuk vind maar
navigon daadwerkelijk gebruik. Iemand enig idee hoe dit op te lossen. Ik hoop te horen! Groet, Maaike
icon

Beste antwoord door CrisTien 23 maart 2019, 20:46

Beste @MaaikiePaaikie ik vrees dat het niet is op te lossen.
Bij mij werkten de app van TM al niet meer op IPhone 6🥵 ik heb toen voor €50;- de originele uitvoering gekocht, een tijdje later kwam het bericht dat Navigon ging stoppen.
Die app werkt nog wel bij mij.

Je kan kijken of je de app opnieuw kan downloaden in iTunes (via de pc/laptop) Maar of de app dan werkt moet je uittesten! Ik heb het opgegeven.😊

Inmiddels gebruik ik Sygic, werkt goed en is niet duur en is ook te gebruiken met CarPlay.
Succes en fijne avond.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Beste @MaaikiePaaikie ik vrees dat het niet is op te lossen.
Bij mij werkten de app van TM al niet meer op IPhone 6🥵 ik heb toen voor €50;- de originele uitvoering gekocht, een tijdje later kwam het bericht dat Navigon ging stoppen.
Die app werkt nog wel bij mij.

Je kan kijken of je de app opnieuw kan downloaden in iTunes (via de pc/laptop) Maar of de app dan werkt moet je uittesten! Ik heb het opgegeven.😊

Inmiddels gebruik ik Sygic, werkt goed en is niet duur en is ook te gebruiken met CarPlay.
Succes en fijne avond.

Reageer