Beantwoord

Netflix actie

• 5 juni 2018
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

Ik heb november mijn abonnement verlengd welke op 1-4-2018 is ingegaan. Ten tijde van mijn verlening kon ik gebruik maken van de netflix aktie. Ik heb helaas nog geen code mogen ontvangen
icon

Beste antwoord door Hajar 6 juni 2018, 10:17

Hi vrvermeer,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd bij ons! Ik kijk graag met je mee, maar ik heb daarvoor wel je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN? Dan ga ik ervoor zorgen dat je van de Netflix actie gebruik kan maken.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi vrvermeer,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd bij ons! Ik kijk graag met je mee, maar ik heb daarvoor wel je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN? Dan ga ik ervoor zorgen dat je van de Netflix actie gebruik kan maken.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Heb je een Prive bericht gestuurd
Heb hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mallouki,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je hebt verlengd met een 1-jarig Go Unlimited abonnement. De Netflix actie gold alleen voor een 2-jarig Go Unlimited abonnement. Je komt daardoor dus niet in aanmerking voor de Netflix actie. Ik hoop dat je nu wat meer duidelijkheid hebt.
Jammer want bij de Tmobile shop hebben ze die wel beloofd

Reageer