Beantwoord

Netflix activeren


Ik heb mijn abonnement, stond op de naam van mijn man, overgezet op mijn naam middels het afsluiten van een nieuw abonnement (Go Unlimited) met nummerbehoud. Na een maand zou het nummer worden overgezet. Echter is er iets fout gegaan en heeft de medewerker het abonnement gelijk in laten gaan i.p.v. na een maand. Op zich geen onoverkomelijk probleem, een deel van de kosten van het abonnement wordt in mindering gebracht op de eerstvolgende factuur. Blijft er 1 ding over: hoe kom ik aan de Netflix link? Dit is ws naar het nummer gestuurd wat nooit gebruikt is..... hoe kom ik hier nu aan? Nu kost deze fout mij extra geld en Netflix. Ik hoop dat de activeringscode alsnog kan worden gestuurd..
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 november 2018, 15:05

Hoi Brenda01,

Allereerst wil ik meteen zeggen: geen zorgen, daar kunnen we sowieso wel voor jou achteraan!

Je kunt de Netflix-actie via http://www.t-mobile.nl/netflix-actie activeren, daar hoef je het smsje dus niet per se voor gekregen te hebben. Lukt dat zo? Mocht het niet gaan, laat me het dan gerust weten. Ik hoor dan graag welke melding je precies krijgt en dan ga ik er verder mee aan de slag. IK ga er echter vanuit dat het zo helemaal goed komt. 😃

Veel kijkplezier!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Brenda01,

Allereerst wil ik meteen zeggen: geen zorgen, daar kunnen we sowieso wel voor jou achteraan!

Je kunt de Netflix-actie via http://www.t-mobile.nl/netflix-actie activeren, daar hoef je het smsje dus niet per se voor gekregen te hebben. Lukt dat zo? Mocht het niet gaan, laat me het dan gerust weten. Ik hoor dan graag welke melding je precies krijgt en dan ga ik er verder mee aan de slag. IK ga er echter vanuit dat het zo helemaal goed komt. 😃

Veel kijkplezier!

Reageer