Beantwoord

Niet kunnen smsen naar 2244

Beste T-Mobile,
Ik ervaar nog steeds het probleem dat ik niet kan sms'en naar 2244.
Zodra het bericht probeert te verzenden komt de melding mislukt.
Ook bij een andere telefoon met mijn simkaart krijg ik de melding mislukt.
Voor een tijd terug al eens gebeld met jullie en een nieuwe simkaart moeten halen, maar helaas werkt het nog steeds niet.
En nu loop ik dus alweer een actie mis bij jullie.

Hoop dat ik er nu eindelijk ook eens gebruik van kan maken.
icon

Beste antwoord door Thalina 23 juni 2017, 10:11

Hoi allemaal,

Even een reactie voor jullie allemaal tegelijk. We willen natuurlijk niet dat jullie geen gebruik kunnen maken van deze acties, dat zou zonde zijn! Het nummer 2244 bestaat gewoon nog en is gewoon actief. De internetbundels waar Matti100 het over heeft gaat over iets anders.

Allereerst zie ik dat sommige van jullie UNLIMITED AAN of MADNESS met kleine letters sms'en naar 2244. Dit moet allemaal in hoofdletters, dus probeer het op die manier nog een keertje. Overigens moet ik er wel bij zeggen dat de 48 uur unlimited data weggeefactie van Facebook inmiddels op is, dus daarvoor hoef je niet meer te sms'en. Als je een sms van ons hebt ontvangen dat je 48 uur unlimited data van ons krijgt omdat we weer het best geteste netwerk van Nederland hebben, dan kun je het wel nog proberen.

Mocht bovenstaande tip niet helpen, dan wil ik jullie het volgende vragen: hebben jullie een Android telefoon? Zo ja, dan heb je in het verleden eerder een sms willen sturen naar een 4-cijferig nummer en de melding “dit kan kosten met zich mee brengen, wil je dit toestaan?” gekregen. Na de keuze voor ja of nee, kun je ook meteen “onthoud mijn keuze.” kiezen. Als je toen 'nee' koos en 'onthoud mijn keuze' dan staat jouw telefoon niet meer toe dat je je aanmeldt voor diensten via sms. In dit topic staat uitgelegd hoe je dit kunt deblokkeren en kan aanpassen in jouw telefoon. Als dat is gelukt, start dan jouw telefoon even opnieuw op en sms dan nogmaals UNLIMITED AAN naar 2244.

Laten jullie weten of het hiermee is gelukt?
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Je bent niet de enige met dat probleem, met mij hebben vele anderen hetzelfde probleem.
Heb het al 3 keer aangegeven en hoop nu echt dat het eindelijk eens een keer goed gedaan wordt
Reputatie 4
Hoi Melanie,

Welkom op het forum!

Bedoel je de 48 uur Unlimited data actie van ons op Facebook? Ik snap dat je het vervelend vindt dat je er geen gebruik van kan maken. Kan je misschien een screenshot sturen van de melding die je krijgt? Zorg er wel voor dat er geen privégegevens, zoals jouw mobiele nummer op staan. Welk toestel heb je?

Ik kan je wel vertellen dat er nog veel van dit soort acties gaan komen, dus houd vooral onze Facebook pagina in de gaten!

Hopelijk lukt het met het sturen van de screenshot, want dan kunnen wij met je meekijken. Ik wil ook dat je gebruik kan maken van de leuke acties! 🙂
Hoi,
Ja die actie, voor een aantal maanden terug was er ook een actie van de weekend bundels daar lukte het ook al niet.
Het gaat om de Samsung Galaxy s6.
Die acties zijn leuk alleen doordat je alles moet sms'en gaat dat bij mij dus niet lukken.
De screenshot krijg ik niet toegevoegd
Screenshots lukken volgens mij alleen via een ipad of computer. Zie afbeelding. Je moet dan op " Afbeeldingen" en vervolgens op " Bladeren " klikken. ( zie mijn screenshot vanaf een ipad).
Dus via een omweg zou het moeten lukken:
- screenshot van 2244 probleem op telefoon maken.
- dit screenshot ergens in de Cloud bewaren zodat je er ook bij kunt komen vanaf een tablet
- via tablet inloggen op het forum

Gelukt
Reputatie 4
Badge +7
Hetzelfde uitroepteken krijg ik als Unlimited aan SMS.
Maar het probleem is dus nog steeds aanwezig! Wat staat er nu precies als melding?"Madness" ?

Bij googelen op '2244' kom ik uit bij een pagina van Tmobile, waarin ze zeggen dat ze gestopt zijn met tijdelijke internetbundels. Ik concludeer dat dit sms-nummer gewoon niet meer werkt.

Het gaat mij er meer om dat dit probleem opgelost wordt aangezien ik al voor de 8e keer informeer en het blijkbaar maar niet wil lukken.
De vorige keer werd zelf gezegd dat ze het vervelend vonden en zodra het zou werken mij alsnog een leuke actie gaven, maar het probleem is nooit opgelost en kan ik dus ook nooit een keer met zn actie meedoen.
Reputatie 4
Badge +7
@Matti 100

Als het nummer niet meer zou werken waarom sturen ze mij dan een SMS met dat nummer en zeggen ze dat ik 48 uur gebruik kan maken van onbeperkte data als ik een SMS met 'UNLIMITED AAN' stuur.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Even een reactie voor jullie allemaal tegelijk. We willen natuurlijk niet dat jullie geen gebruik kunnen maken van deze acties, dat zou zonde zijn! Het nummer 2244 bestaat gewoon nog en is gewoon actief. De internetbundels waar Matti100 het over heeft gaat over iets anders.

Allereerst zie ik dat sommige van jullie UNLIMITED AAN of MADNESS met kleine letters sms'en naar 2244. Dit moet allemaal in hoofdletters, dus probeer het op die manier nog een keertje. Overigens moet ik er wel bij zeggen dat de 48 uur unlimited data weggeefactie van Facebook inmiddels op is, dus daarvoor hoef je niet meer te sms'en. Als je een sms van ons hebt ontvangen dat je 48 uur unlimited data van ons krijgt omdat we weer het best geteste netwerk van Nederland hebben, dan kun je het wel nog proberen.

Mocht bovenstaande tip niet helpen, dan wil ik jullie het volgende vragen: hebben jullie een Android telefoon? Zo ja, dan heb je in het verleden eerder een sms willen sturen naar een 4-cijferig nummer en de melding “dit kan kosten met zich mee brengen, wil je dit toestaan?” gekregen. Na de keuze voor ja of nee, kun je ook meteen “onthoud mijn keuze.” kiezen. Als je toen 'nee' koos en 'onthoud mijn keuze' dan staat jouw telefoon niet meer toe dat je je aanmeldt voor diensten via sms. In dit topic staat uitgelegd hoe je dit kunt deblokkeren en kan aanpassen in jouw telefoon. Als dat is gelukt, start dan jouw telefoon even opnieuw op en sms dan nogmaals UNLIMITED AAN naar 2244.

Laten jullie weten of het hiermee is gelukt?
Duidelijk!

Reageer