Beantwoord

Niet Storen

• 24 februari 2018
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

Hoi,
Hoe stel ik op m'n P10 in dat een binnenkomend gesprek meteen doorgeschakeld wordt naar voicemail als ik Niet Storen ingeschakeld heb???
icon

Beste antwoord door Hajar 25 februari 2018, 16:35

Hi quakybigfoot,

Je kan je telefoongesprekken heel makkelijk doorschakelen naar voicemail. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je dat kan instellen.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi quakybigfoot,

Je kan je telefoongesprekken heel makkelijk doorschakelen naar voicemail. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je dat kan instellen.

Laat je even weten of het zo lukt?
Hi,
bedankt voor je antwoord. Mijn "probleem" is niet dat er niet naar voicemail doorgeschakeld wordt, want dat gebeurd wel. Het gaat mij puur om de "Niet Storen" functie. Als deze ingeschakeld is moeten geblokkeerde contacten nog 20 seconden wachten totdat de voicemail aanslaat. Bij Niet Storen (hetzelfde als onbereikbaar lijkt mij) wil ik dat de voicemail meteen aanslaat. Als niet storen uit staat zou de normale tijd moeten gelden. Op m'n oude S5 werkte dat zo maar op de P10 niet.

Als er een oplossing is lees ik die graag.

gr,

Q
Reputatie 7
Badge +20
Hey Q,

Ik weet niet zeker of dit überhaupt mogelijk is op de Huawei P10.. Kun je eens kijken of de instellingen wel dusdanig zijn ingesteld dat de gesprekken altijd worden doorgeschakeld? Als dat het geval is, dan biedt de P10 niet dezelfde functie als jouw oude S5. Die verschillen zul je natuurlijk altijd hebben!

Ben benieuwd of het gelukt is!
Nee, helaas niet gelukt. Kan je misschien wel aangeven wanneer jullie Android 8 voor de P10 uitrollen????
Reputatie 7
Badge +19
Hoi quakybigfoot,

Jammer dat het niet is gelukt! Dan denk ik dat de telefoon inderdaad gewoon anders werkt.

Wat betreft de Anroid update: dat ga ik meteen voor jou navragen! Zodra ik antwoord heb, kom ik natuurlijk bij je terug!
Reputatie 7
Badge +19
Ben ik weer, hoor. :D

Mijn collega geeft aan dat de update in de loop van de week beschikbaar zou moeten staan. Hou er wel rekening mee dat leveranciers over het algemeen updates in batches uitsturen, waardoor niet iedereen tegelijk de update kan binnenhalen. 🙂 Hopelijk mag jij hem in elk geval zo snel mogelijk ontvangen!

Reageer