Beantwoord

Nieuw mobiel nummer aanvragen

• 14 januari 2017
  • 7 reacties
  • 3377 Bekeken

kan ik een andere mobiel nummer aanvragen ? Zonder dat ik van simkaart moet wisselen, is dit mogelijk ?
icon

Beste antwoord door David 16 januari 2017, 11:08

Hey Iliass26,

Overlast, zoals Centaur aangeeft, is inderdaad één van de redenen waarom je van nummer kunt wisselen. Dit is niet de enige, je kunt ook gewoon van nummer veranderen als deze niet bevalt. Je vindt hier meer informatie over op deze pagina, hier staan ook de kosten voor een wijziging vermeld. Is er een specifieke reden waarom je jouw nummer zou willen wijzigen?

Mocht je een nummerwijziging willen, dan is het handigste om telefonisch even contact op te nemen. Je krijgt namelijk een aantal keuzes en je kunt dan direct het gewenste 06-nummer laten activeren. Jouw oude nummer wordt dan per direct overgezet op het nieuwe nummer.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Je kan van nummer wisselen als er sprake is van overlast.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Iliass26,

Overlast, zoals Centaur aangeeft, is inderdaad één van de redenen waarom je van nummer kunt wisselen. Dit is niet de enige, je kunt ook gewoon van nummer veranderen als deze niet bevalt. Je vindt hier meer informatie over op deze pagina, hier staan ook de kosten voor een wijziging vermeld. Is er een specifieke reden waarom je jouw nummer zou willen wijzigen?

Mocht je een nummerwijziging willen, dan is het handigste om telefonisch even contact op te nemen. Je krijgt namelijk een aantal keuzes en je kunt dan direct het gewenste 06-nummer laten activeren. Jouw oude nummer wordt dan per direct overgezet op het nieuwe nummer.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂
Hartstikke bedankt voor de informatie, ik weet voldoende
Hoe kan ik een nieuw nummer aanvragen meerdere keren geprobeerd maar niemand wilt me helpen om dat ik onder bewind sta terwijl ik eerst wel kon aanvragen inverband lastig worden gevallen weer
Reputatie 7
Badge +20
Hi @jessicavandreumel

Ik zie dat je al meerdere keren contact hebt opgezocht om je nummer te wijzigen echter is er geen klacht bij ons bekend voor overlast. Hierdoor kunnen wij je nummer niet kosteloos wijzigen. Jouw bewindvoerder kan contact met ons opnemen om dit te bespreken en na te gaan wat er nog nodig is. Het beste is dus even contact met hem of haar op te nemen, zodat dit alsnog zo snel mogelijk kan worden geregeld.

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Ik heb een Esim kan ik een nieuw nummer aanvragen ik wordt steeds lastig gevallen door nummers uit buitenland en van nummers uit 020. Maar ik wil mijn eigennummer tijdelijk op een lege simkaart zetten.

dan kan ik alle diensten aanpassen naar mijn nieuwe nummer. Zou ik nog smsm krijgen dan kan dat niet meer als ik oude nummer niet meer heb.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Gielke 

Wat jammer om te horen dat je last hebt van overlast. Heb je al geprobeerd om die nummers te blokkeren? Als je je nummer wilt wijzigen dan komt je huidige nummer direct te vervallen. Het is dus niet mogelijk om je nummer te behouden en over te zetten op een lege simkaart. Mocht je je nummer alsnog willen wijzigen, laat het ons dan weten. 

Reageer