Beantwoord

Nieuw nummer aanvragen

• 7 december 2016
  • 2 reacties
  • 3050 Bekeken

Hallo, ik heb een vraag
Ik zou graag willen weten als ik een nieuw nummer zou willen zitten daar kosten aan verbonden ik wordt nou al een paar maand lastig gevallen door privé nummers ben ik nu zo langzamerhand wel een beetje klaar mee ik heb een abbonoment ik hoor graag verder
icon

Beste antwoord door Amy 8 december 2016, 11:55

Hi Destiny18,

Goed om te zien dat Skyrider de juiste informatie al aan je heeft gegeven. 🙂

Wanneer je te maken hebt met telefonisch overlast dan snappen we dat dat heel vervelend is en om die reden brengen we dan eenmalig geen kosten in rekening als je een ander nummer wilt. Je kunt hier wel het beste de klantenservice even voor bellen via 1200. Je kunt dan uit een aantal nummers kiezen.

Verder helpen we je graag om de overlast te stoppen! Op deze pagina lees je wat je kunt doen wanneer je te maken hebt met telefonisch overlast. Hopelijk kun je hier mee uit de voeten!

Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Destiny18

Voor een nieuwe nummer aanvraag, zie: Wijzigen nummer / aanvragen voorkeurnummer

Wil je je telefoonnummer wijzigen, neem dan contact met ons op om een ander telefoonnummer aan te vragen. De kosten hiervan zijn € 20,34 inclusief btw.

De kosten € 20,34 is voor een willekeurig gekozen nummer. Verder kun je ook kiezen uit bronzen, zilver en gouden nummers maar die zijn duurder.

Voorbeelden
Bronzen nummer: 06 2838 5433, 06 4824 2468, 06 4894 4567
Zilveren nummer: 06 1435 9090, 06 4137 9090, 06 1439 2020
Gouden nummer: 06 1850 0800, 06 1851 5151, 06 1851 0000

Zie tekst linkje om alle informatie hierover te lezen. Maar ik ga er van uit dat je gewoon een willekeurig nummer wilt.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +15
Hi Destiny18,

Goed om te zien dat Skyrider de juiste informatie al aan je heeft gegeven. 🙂

Wanneer je te maken hebt met telefonisch overlast dan snappen we dat dat heel vervelend is en om die reden brengen we dan eenmalig geen kosten in rekening als je een ander nummer wilt. Je kunt hier wel het beste de klantenservice even voor bellen via 1200. Je kunt dan uit een aantal nummers kiezen.

Verder helpen we je graag om de overlast te stoppen! Op deze pagina lees je wat je kunt doen wanneer je te maken hebt met telefonisch overlast. Hopelijk kun je hier mee uit de voeten!

Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt?

Reageer