Beantwoord

Nieuwe pakbon

  • 21 februari 2016
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Wil graag mijn telefoon ter reparatie aanbieden, maar kan helaas mijn pakbon niet vinden. Zou deze alsnog opgestuurd kunnen worden (per email graag).
icon

Beste antwoord door Amy 22 februari 2016, 10:27

Hey Martine,

Welkom op het T-Mobile Forum! Wat balen dat je toestel ter reparatie moet! Wat is er met het toestel aan de hand? Wellicht heb je nog iets aan de tips in dit topic.

De pakbon heb je bij het toestel ontvangen. Wij kunnen deze niet nogmaals versturen. Wanneer je een garantiebewijs nodig hebt is de hardware factuur voldoende. Ik heb dit voor je doorgestuurd naar onze handset specialisten. Zij zullen jou zo snel mogelijk een nieuwe hardwarefactuur toesturen. 🙂

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Martine,

Welkom op het T-Mobile Forum! Wat balen dat je toestel ter reparatie moet! Wat is er met het toestel aan de hand? Wellicht heb je nog iets aan de tips in dit topic.

De pakbon heb je bij het toestel ontvangen. Wij kunnen deze niet nogmaals versturen. Wanneer je een garantiebewijs nodig hebt is de hardware factuur voldoende. Ik heb dit voor je doorgestuurd naar onze handset specialisten. Zij zullen jou zo snel mogelijk een nieuwe hardwarefactuur toesturen. 🙂

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?

Reageer