Sticky

[Nieuws] T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8775 reacties
Waarom stopt T-Mobile Extra?We hebben flink onderzoek gedaan naar de behoeften van onze klanten. Daardoor weten we dat klanten tegenwoordig liever direct korting ontvangen op hun bundel dan dat ze sparen voor producten. Daarom hebben we besloten om vanaf eind januari 2018 te stoppen met T-Mobile Extra
bij nieuwe of verlengde abonnementen.

Hoe lang heb ik de tijd om de punten in te wisselen?Als je er voor kiest om jouw abonnement niet om te zetten naar ons nieuwste abonnement, dan blijf je dus sparen en kun je jouw punten op ieder moment inzetten.

Kies je voor een overstap of verlenging met ons nieuwste abonnement, dan heb je 4 maanden om jouw punten in te wisselen voor producten uit de catalogus.

Kan ik mijn punten ook in de winkel inwisselen voor korting op een telefoon of accessoires?Yes, dat kan ook! Je kunt de punten hier ook voor inwisselen bij een T-Shop bij jou in de buurt.

Mag ik mijn abonnement opzeggen omdat T-Mobile Extra stopt?Bij de oudere abonnementen, zoals Stel Samen & Stel Bij en andere abonnementen die verkocht zijn voor 29 januari 2018, blijf je gewoon je punten sparen. Je kunt je punten nog steeds inwisselen voor leuke events en voordelen. Het is dan ook niet mogelijk om tussentijds je abonnement op te zeggen.

Kan ik mijn punten inwisselen om facturen mee te betalen?Nee, het is niet mogelijk jouw punten te gebruiken om factuurkorting te krijgen. Je kunt wel andere extraatjes van T-Mobile kiezen met je punten, zoals een databundel of korting op accessoires.

Komt er een ander spaarprogramma voor T-Mobile Extra in de plaats?Er komt geen ander spaarprogramma voor terug. In plaats daarvan kun je je als klant aanmelden voor Unlimited Alles onder 1 dak om gebruik te maken van extra voordelen!

Kan ik punten weggeven of inwisselen voor geld?Nee, het is niet mogelijk om punten weg te geven aan een andere klant of voor een geldbedrag in te wisselen. Mocht je nog wat punten over hebben, dan kun je natuurlijk altijd even in de catalogus kijken of er een mooie deal is!

Mochten jullie nog vragen voor ons hebben, laat het hier in het topic weten!

126 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@M1ke Je mag je punten ook in een T-mobile shop inwisselen voor producten uit de winkel. Eventueel gratis of met bijbetaling.
Succes,

Reageer