Beantwoord

Notificatie door oproep uitschakelen niet mogelijk na migratie voicemail (voicemail blijft mij bellen)

• 22 maart 2021
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Na de migratie van de voicemail omgeving krijg in geen SMS notificatie maar belt voicemail mij (en blijft bellen als je niet opneemt). Deze optie heb ik niet. 
Bel 1233, Kies optie 9: 'Mailboxinstellingen wijzigen', Kies optie 1: 'Berichtnotificatie' ,# om voortaan een telefonische oproep te ontvangen (door uw eigen nummer) of 9 om voortaan een sms te ontvangen
Instellingen kun je wijzigen via bellen naar 1233, optie 3 en dan 7. Maar geen ‘Notificatie door oproep uitschakelen’. Ik heb een zakelijk abonnement en heb geen prive toegang tot My T-Mobile. Kan telefoon niet koppelen, krijg foutmelding da het zakelijk is. De werkgever gaf aan dat zij de melding kregen ‘"Your employees can set up their voicemail themselves via My T-Mobile." 
Ook de T-Mobile Help Desk kon dit niet wijzigen. 
Kan iemand van T-Mobile dit bellen door voicemail uitzetten ?
Dank je! Grts Carlo

icon

Beste antwoord door CatFaith 30 maart 2021, 16:02

Voor het geval andere klanten hetzelfde probleem ervaren, hierbij de oplossing.
Een T-Mobile engineer (TCS) heeft ergens de setting “SMS_Alert & Ring_Alert” gewijzigd in alleen “SMS_Alert”. 
Hierdoor heb ik er nu bij instellingen (bellen naar 1233) optie 3 er een keuze bij, namelijk nummer 6. De keuzes bestaan nu uit:
1: Paswoord wijzigen
2: Taal
3: Afwezigheidsmelder instellen
6: Optie notificatie type
7: Gemiste oproep SMS instellingen 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @CatFaith 

Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens. Aangezien dit om een zakelijk account gaat kun je het beste contact opnemen met onze zakelijke afdeling. Ik mag namelijk geen wijzigingen doorvoeren. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112, 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Voor het geval andere klanten hetzelfde probleem ervaren, hierbij de oplossing.
Een T-Mobile engineer (TCS) heeft ergens de setting “SMS_Alert & Ring_Alert” gewijzigd in alleen “SMS_Alert”. 
Hierdoor heb ik er nu bij instellingen (bellen naar 1233) optie 3 er een keuze bij, namelijk nummer 6. De keuzes bestaan nu uit:
1: Paswoord wijzigen
2: Taal
3: Afwezigheidsmelder instellen
6: Optie notificatie type
7: Gemiste oproep SMS instellingen 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @CatFaith 

Super bedankt voor het delen van de oplossing! Weet zeker dat iedereen er blij mee is!

Reageer