Beantwoord

Nummer 1000

Reputatie 2
Ik werd vanmorgen gebeld door nummer; 1000. Ik heb niet opgenomen omdat ik het niet vertrouwde. Direct daarna kreeg ik een sms; u heeft een privé uitnodiging foto ontvangen. Open het op www.bzm.tv/nl/2e1d25cc (gratis MSG) verzonden vanaf Vaaloo sociaal netwerk. Abonnement 5E/wk

Wie is bekend met dit soort sms'jes en moet ik hier nog iets aan doen? Kan ik het ergens Blokkeren o.i.d.

Groet, Janna
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 5 juni 2014, 23:04

Blokker diensten van derden via my t-mobile, en scan je telefoon op malware.
Waarschijnlijk heb je een gratis app geïnstalleerd die in de machtiging toegang tot je telefoongegevens vraagt waar dat niet nodig is of je telefoonnummer ergens op ingevuld (prijsvraag of enquête oid)

Check ook even www.payinfo.nl of je niet al een ongewenst abonnement actief hebt.
Bekijk origineel

4 reacties

je kan om dit te voorkomen je inschrijven in het bel me niet register https://www.bel-me-niet.nl/
als je daar bent ingeschreven hoor je dit niet meer te krijgen.
ik hoop je hiermee geholpen te hebben
Reputatie 2
je kan om dit te voorkomen je inschrijven in het bel me niet register https://www.bel-me-niet.nl/
als je daar bent ingeschreven hoor je dit niet meer te krijgen.
ik hoop je hiermee geholpen te hebben

Dank voor je reactie, ik had dit al gedaan maar krijg er nu vanavond nog en paar vreemde bij. PrivateAbum +Payinfo + adons4what +skillSow.

Morgen maar even de klantenservice bellen.
Dank voor je hulp
Waarschijnlijk heb je een gratis app geïnstalleerd die in de machtiging toegang tot je telefoongegevens vraagt waar dat niet nodig is of je telefoonnummer ergens op ingevuld (prijsvraag of enquête oid)

Check ook even www.payinfo.nl of je niet al een ongewenst abonnement actief hebt.
Reputatie 2

Och ja dat zal het zijn, Ik heb er spelletjes voor de kleinkids opgezet. Dank voor de tip ik ga het gelijk even bekijken/blokkeren..

Reageer