Vraag

nummer behouden in andere telefoon?

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 19 reacties
Ik wil mijn pre-paid toestel aan mijn vrouw geven, en zelf een nieuwe kopen

Kan zij nu haar bestaande nummer over laten zetten op dit toestel?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
@mahal

Wanneer de telefoon geen simlock heeft of jouw vrouw ook een T-Mobile simkaart heeft dan kan zij de simkaart in het toestel stoppen en gebruik maken van haar bestaande nummer.
Reputatie 2
We hebben beide een pre-paid van T-Mobile, dus zij kan haar simkaart in mijn "oude toestel" doen dan heeft zo autom. haar bestaande nummer.
Ik zag in de Metro/topdeal n.l. een Gratis Nokia C5-03 met een abonnement van 10,95 p/mnd. Hier in Vlaardingen in T-m winkel is deze niet op die manier verkrijgbaar. Ik moet alleen nog even uitvissen wat dat maandlijkse bedrag gaat worden na die aanbieding, en als dat voor mij te veel is, kan ik dit dan annuleren?
Reputatie 7
@mahal
Het antwoord op je vraag vind je op de website van GSM Topdeal:

"Kan ik een bestelling retourneren?

Je hebt het recht de koop van de producten te ontbinden binnen zeven werkdagen nadat de producten zijn geleverd. Dit recht vervalt als je binnen deze termijn gebruik maakt van de diensten van T-Mobile.
Teruggestuurde producten dienen onbeschadigd, compleet en ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten. Aangebrachte verzegelingen mogen niet verbroken zijn.
Voor het retour sturen van een product dien je altijd eerst contact op te nemen met T-Mobile: 06-24001200."
Reputatie 2
@CindyS
Bedankt voor de reactie, het ging mij erom dat ik na die twee jaar overeenkomst misschien wil stoppen i.v.m.een verhoogde maandlijkse betaling.
En wat gebeurd er dan met dat gratis toestel??....
Reputatie 6
Badge +8
@Mahal, na 2 jaar worden de kosten van je abonnement bij GSMtopdeal verdubbeld, ik heb ook een abbo daar.
Je kan daar ook niet verlengen na 2 jaar, wat ik ga doen is denk ik als mijn abonnmenet is afgelopen overstappen op een simonly of weer terug naar prepaid.
Gezien de kosten , ga ik denk ik voor een simonly
Reputatie 2
@centaur, beetje erg late reactie van mij, maar ik kreeg/krijg geen mail van dit forum in mijn box. Toch bedankt!....