Vraag

nummer blokkeren. Prive nummer niet prive! boos!

• 11 juli 2013
  • 5 reacties
  • 635 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 5 reacties
mijn nummer is prive. Daar heb ik heel duidelijk om gevraagd toen ik mijn contract in april verlengd heb. en toch sta ik op websites zoals nummerzoeker.com. Ik ben hier zo boos over.

Graag wil ik weten hoe dit kan en hoe ik een nummer kan blokkeren want ik word elke dag lastig gevallen.

graag uw spoedig reactie want ik word zelfs gebeld nu ik dit typ. pfffff

5 reacties

Reputatie 1
Raar verhaal, denk dat de beste oplossing in dit geval is om (eenmalig) een gratis nieuw nummer aan te vragen via de TMobile klantenservice (telefonisch).
ik wil geen nieuw nummer.. ik wil dat tmobile een aantal nummers voor mij blokkeerd zodat ik niet meer word lastig gevallen. ik moet hier niet onder lijden. ik word elke dag door het zelfde nummer sochtends vroeg wakker gebeld. ik wordt er werkelijk gek van. en tmobile waar blijft jullie reactie?????
Reputatie 5
@ayat

Bedankt voor je post op het T-Mobile Forum. Ik heb zojuist even alles nagekeken en zie inderdaad dat je nummer hier als een publiekelijk nummer staat geregistreerd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb het telefoonnummer direct omgezet naar een privé nummer. Het is helaas niet mogelijk om specifieke telefoonnummers te blokkeren vanuit T-Mobile. Vaak heeft het toestel dat je gebruik wel een blacklist of blokkeringsoptie. 🙂
@ayat

Bedankt voor je post op het T-Mobile Forum. Ik heb zojuist even alles nagekeken en zie inderdaad dat je nummer hier als een publiekelijk nummer staat geregistreerd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb het telefoonnummer direct omgezet naar een privé nummer. Het is helaas niet mogelijk om specifieke telefoonnummers te blokkeren vanuit T-Mobile. Vaak heeft het toestel dat je gebruik wel een blacklist of blokkeringsoptie. :)

Waar kan ik de blacklist of blokkerings optie vinden op de iPhone 5?
@ayat

De optie om een nummer te blokkeren op je iPhone is niet mogelijk.

Reageer