Beantwoord

Nummer blokkeren voor sms'jes

• 23 maart 2016
  • 1 reactie
  • 2065 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik krijg vervelende smsjes van een persoon en wil graag het nummer blokkeren. Helaas heeft mijn telefoon daar geen instellingen voor (sony xperia z3). Ik las op het forum dat je een formulier in moet vullen, echter is het zo dat ik niet vaak in een korte tijd smsjes krijg, maar de inhoud van deze smsjes is erg vervelend en persoonlijk kleinerend. Het voldoet dus niet aan de voorwaarden die op het formulier staan. Kunnen jullie hier alsnog iets aan doen? ( ja de politie weet hiervan maar kan niets betekenen, dus ik wil voor mijn eigen rust het nummer blokkeren) en ik wil niet weer een nieuw nummer aanvragen want degene komt er toch elke keer achter. Dus: kunnen jullie iets voor mij betekenen?

Mvg Rowena
icon

Beste antwoord door KoenM 24 maart 2016, 02:51

Hallo Rowena,

Helaas is de optie SMS blokkeren uit Android gehaald. Wel zou je een aparte app kunnen installeren waarmee je ook SMS kunt blokkeren. Een voorbeeld met goede recensies is DEZE app.

Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hallo Rowena,

Helaas is de optie SMS blokkeren uit Android gehaald. Wel zou je een aparte app kunnen installeren waarmee je ook SMS kunt blokkeren. Een voorbeeld met goede recensies is DEZE app.

Succes!

Reageer