Beantwoord

Nummer niet herkend bij inlog Deezer

• 17 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 724 Bekeken

vandaag voor mij dochter een nieuw mobiel nummer genomen op mijn mailadres en naam
nu heb ik nog een lopende deezer premium en krijg de melding dat het nummer wat ik per sms krijg niet herkend word.

graag hulp

groet Barry
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 augustus 2018, 14:52

Hoi Barry,

Natuurlijk help ik je hier graag mee! Een werkend Deezer account is wel zo fijn. 😁

Zodra de bundel is toegevoegd aan het abonnement, zou dit moeten lukken. Ik zie dat je de bundel op het nummer waarop je nu bent aangemeld, hebt verwijderd. Klopt dat?

Wat betreft de code: daarover kun je het beste even contact opnemen met Deezer zelf. Zij kunnen je dan helpen met het activeren van Deezer zelf! Dat gaat natuurlijk wel alleen als de bundel actief is op het abonnement.

Ik hoor het graag van je als ik je nog ergens bij kan helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Barry,

Natuurlijk help ik je hier graag mee! Een werkend Deezer account is wel zo fijn. 😁

Zodra de bundel is toegevoegd aan het abonnement, zou dit moeten lukken. Ik zie dat je de bundel op het nummer waarop je nu bent aangemeld, hebt verwijderd. Klopt dat?

Wat betreft de code: daarover kun je het beste even contact opnemen met Deezer zelf. Zij kunnen je dan helpen met het activeren van Deezer zelf! Dat gaat natuurlijk wel alleen als de bundel actief is op het abonnement.

Ik hoor het graag van je als ik je nog ergens bij kan helpen!

Reageer