Beantwoord

Nummer veranderen door overlast

• 25 januari 2016
  • 3 reacties
  • 369 Bekeken

Ik wordt heel erg lastig gevallen en gebeld en ge sms't. Kan ik mijn telefoon nummer veranderen ? Nooit eerder gedaan! Het liefst zo snel mogelijk.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 januari 2016, 12:01

Hoi Hichamm.

Je kunt je nummer laten veranderen, er zijn mogelijk wel kosten aan verbonden. Hiervoor kun je het beste bellen met de klantenservice. Zij kunnen je dan informeren over de kosten en een paar opties geven waar je uit kunt kiezen. Er kunnen volgens mij geen nummers vast worden gehouden, dus via het forum is misschien niet de beste manier in dit geval.

Echter kun je ook eerst proberen of een klacht indienen helpt. Op deze pagina lees je meer over hoe je een klacht kunt indienen over telefonisch overlast. Ik heb van kennissen gehoord dat mensen dan nog wel eens willen stoppen met dat kinderachtige gedoe. Het is in elk geval het proberen waard. :)

Laat je weten voor welke optie je bent gegaan? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Hichamm.

Je kunt je nummer laten veranderen, er zijn mogelijk wel kosten aan verbonden. Hiervoor kun je het beste bellen met de klantenservice. Zij kunnen je dan informeren over de kosten en een paar opties geven waar je uit kunt kiezen. Er kunnen volgens mij geen nummers vast worden gehouden, dus via het forum is misschien niet de beste manier in dit geval.

Echter kun je ook eerst proberen of een klacht indienen helpt. Op deze pagina lees je meer over hoe je een klacht kunt indienen over telefonisch overlast. Ik heb van kennissen gehoord dat mensen dan nog wel eens willen stoppen met dat kinderachtige gedoe. Het is in elk geval het proberen waard. :)

Laat je weten voor welke optie je bent gegaan? 🙂
Beste Hichamm,

Is het door een nummer of meerdere nummers. Als het een nummer is, is het misschien verstandiger om dit nummer te blokkeren? (zo hoef je niet iedereen je nieuwe nummer te geven) zoals hierboven ook al aangegeven staat. Als dit niet mogelijk is door te veel nummers is het mogelijk zoals hierboven je nummer te veranderen.

Ik hoop dat je snel een oplossing vindt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hichamm,

Heel vervelend dat je lastig wordt gevallen! :S

Is het een nummer dat je herkent of niet? Als het een bekend nummer is kun je de tip van Ingeenpascal proberen, maar anders moet toch je nummer veranderd worden. Het klopt inderdaad wat Kaassausje zegt: we kunnen geen nummers vasthouden, maar we kunnen het wel direct voor je wijzigen. Je bent dan wel ineens onbereikbaar, dat is misschien ook niet de bedoeling? Via de klantenservice kunnen ze aangeven uit welke nummers je kunt kiezen en ze kunnen dit dan per direct verwerken.

Als wij het voor je kunnen doen, laat dan gerust een berichtje achter. We kiezen dan het meest logische telefoonnummer voor je en wijzigen dit voor je.

We horen graag of en hoe we je verder kunnen helpen! We zitten klaar voor je! 🙂

Reageer