Beantwoord

Nummer veranderen naar engels nummer

• 24 september 2017
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

Hallo,

Ik ben onlangs naar Londen verhuist en zou graag zo spoedig mogelijk mijn Nederlands nummer naar een Engels nummer willen overzetten. Hoe zou ik dit het best kunnen doen?

Vriendelijke groet,
Jules
icon

Beste antwoord door ShadowLea 25 september 2017, 00:37

Bedoel je dat je een nummerbehoud wil aanvragen om je nummer mee te nemen naar een buitenlandse provider?

Dat is niet mogelijk. Elk land gebruikt een compleet ander format.

Britse nummers beginnen met 07, de volgende 3 cijfers zijn uitgave-provider gebonden, en het totale nummer is 11 cijfers. In tegenstelling tot onze ongebonden 10 cijferige 06 nummers in Nederland.

Of bedoelde je iets anders?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bedoel je dat je een nummerbehoud wil aanvragen om je nummer mee te nemen naar een buitenlandse provider?

Dat is niet mogelijk. Elk land gebruikt een compleet ander format.

Britse nummers beginnen met 07, de volgende 3 cijfers zijn uitgave-provider gebonden, en het totale nummer is 11 cijfers. In tegenstelling tot onze ongebonden 10 cijferige 06 nummers in Nederland.

Of bedoelde je iets anders?
Ik bedoel inderdaad iets anders. Ik zou graag mijn huidige abonnement behouden, maar mijn nummer in een engels nummer veranderen, dat dus met 07 begint.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jules,

Dat is helaas niet mogelijk. Mijn collega Kimberley heeft jou meer informatie gegeven hierover en jou ook geadviseerd wat je het beste kan doen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer