Beantwoord

Nummer vrijgaven na weigering contract 1.18012238 overname

• 2 juli 2019
  • 6 reacties
  • 876 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedemiddag,
Ik ben nu 1.5 maand bezig geweest om mijn zakelijke nummer over te zetten naar een prive nummer. Na 1zijdige communicatie en een hoop frustratie is het duidelijk dat T mobile met een vaag reden de contract overname heeft afgewezen. Ik had namelijk al wel een aanbieding ontvangen. Meer na in meerdere conversaties gelezen te hebben, is het duidelijk dat het weinig zin heeft om de brief te sturen en daarin te vragen wat precies het probleem is en überhaupt al te kijken of we de niet bestaande problemen op te lossen. Dus is mijn vraag, Het zakelijke contract eindigt in oktober en ik vroeg mij af of ik het nummer kan reserveren om het tegen die tijd op een ander contract te zetten.
Na 20 jaar is dat nummer overal in geïntegreerd en wil het graag terug hebben.
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juli 2019, 10:13

Hi frits,

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, klantnummer, naam, geboortedatum, adres, laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
@Frits D Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum moet ondersteuning vanuit T-Mobile.

Aangezien wij klanten jou hier niet mee kunnen helpen, zal webcare hier naar moeten kijken. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur maar wegens drukte kan het uitlopen.

Als je alvast je klantnummer in je profiel zet, kunnen ze meteen voor je aan de slag. Die gegevens kan alleen T-Mobile zien, wij klanten niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi frits,

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, klantnummer, naam, geboortedatum, adres, laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!
Reputatie 6
Badge +3
@Hajar Ik moet jullie toch een compliment geven, dat jullie topic's als deze voorrang geven. Echt top!
Goedemorgen , Bedankt voor jullie reactie. Fijn dat er op gereageerd wordt.
@Hajar, Hoe kan ik jou een prive bericht sturen?
Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen,

Klik op Hajar haar foto om haar profiel te openen.
Vervolgens klik je op stuur bericht.

Je kunt ook haar profiel openen door op deze link te klikken.
Top, dank je wel @Seccie

Reageer