Beantwoord

Nummer wijzeging overlast

• 6 februari 2019
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

Goedeavond,

Ik zou graag mijn nummer willen wijzegen. Erge overlast ex vriend die mij op allerlei manieren wil bereiken. Kan er niet van slapen. Zou het graag zosnel mogelijk geregeld hebben. Alvast heel erg bedankt.
icon

Beste antwoord door CrisTien 6 februari 2019, 21:33

Beste @danielle212 Pfff ik snap je angst. Wat een nare situatie.

Wijzigen kost wel iets, maar als daarmee je rust terug komt is het de moeite meer dan waard!
Hopelijk kunnen de moderators je snel verder helpen.
Meestal reageren ze binnen d 24/48 uur
Je kan ook even bellen of langs een shop gaan.
Sterke en succes!

Goed om te weten

Wil je je telefoonnummer wijzigen, neem dan contact met ons op om een ander telefoonnummer aan te vragen.

• Voicemailberichten van het oude nummer komen te vervallen.
• Facturen van het oude nummer zijn niet meer te zien via My T-Mobile.
• De kosten worden verrekend op de factuur. Bij PrePaid worden de kosten van het tegoed gehaald.
• Je houdt je eigen simkaart.

Voorkeurnummers

Je kunt standaard kiezen uit een aantal telefoonnummers. Daarnaast kunnen klanten met een abonnement ook kiezen voor een voorkeursnummer, dat er net wat mooier uitziet. PrePaid klanten kunnen alleen een standaard nummer kiezen.

Standaard nummer
€ 20,34 (incl. btw)
Willekeurig gekozen nummer
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @danielle212 Pfff ik snap je angst. Wat een nare situatie.

Wijzigen kost wel iets, maar als daarmee je rust terug komt is het de moeite meer dan waard!
Hopelijk kunnen de moderators je snel verder helpen.
Meestal reageren ze binnen d 24/48 uur
Je kan ook even bellen of langs een shop gaan.
Sterke en succes!

Goed om te weten

Wil je je telefoonnummer wijzigen, neem dan contact met ons op om een ander telefoonnummer aan te vragen.

• Voicemailberichten van het oude nummer komen te vervallen.
• Facturen van het oude nummer zijn niet meer te zien via My T-Mobile.
• De kosten worden verrekend op de factuur. Bij PrePaid worden de kosten van het tegoed gehaald.
• Je houdt je eigen simkaart.

Voorkeurnummers

Je kunt standaard kiezen uit een aantal telefoonnummers. Daarnaast kunnen klanten met een abonnement ook kiezen voor een voorkeursnummer, dat er net wat mooier uitziet. PrePaid klanten kunnen alleen een standaard nummer kiezen.

Standaard nummer
€ 20,34 (incl. btw)
Willekeurig gekozen nummer
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Danielle212,

Jeetje wat heftig zeg! Dat moet inderdaad zo snel mogelijk geregeld worden!

Je kan het met mij regelen via deze Community, maar omdat jouw account niet gekoppeld is aan jouw telefoonnummer, zou ik in dat geval eerst een privéberichtje van je willen ontvangen met jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van je bankrekeningnummer. Ik denk daarom dat het handiger en sneller is om in dit geval even met de telefonische klantenservice te bellen, dan kun je ook direct jouw nieuwe nummer uitkiezen!

Gaat het zo lukken? Laat het gerust even weten als ik je verder kan ondersteunen!

Reageer