Beantwoord

Nummer wijzigen

Ik zou graag mijn nummer willen wijzigen wegens overlast? Kan ik dat ook online doen?
Groetjes,
Samira
icon

Beste antwoord door Lodan 12 oktober 2015, 10:02

Beste Nadirino,

Bij veel toestellen is he mogelijk bepaalde nummers te blokkeren. Bellen ze echter met een onbekend nummer of verschillende nummers kun je je nummer laten aanpassen.
Bij telefonisch overlast raad ik sowieso aan om het overlast-klachtenformulier in te vullen. T-Mobile zal in dat geval onderzoek doen of er ook overlast veroorzaakt wordt.
Dit kan offline en online ingevuld worden.

Voor een nieuw nummer kun je wachten tot een medewerker heeft geantwoord, of bellen/chatten/facebook/twitteren tot een vriendelijke medewerker je te woord zal staan 😉
kijk voor alle mogelijkheden hier.

Afwachten op een medewerker kan natuurlijk ook, daarvoor hoef je niets te doen 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Beste Nadirino,

Bij veel toestellen is he mogelijk bepaalde nummers te blokkeren. Bellen ze echter met een onbekend nummer of verschillende nummers kun je je nummer laten aanpassen.
Bij telefonisch overlast raad ik sowieso aan om het overlast-klachtenformulier in te vullen. T-Mobile zal in dat geval onderzoek doen of er ook overlast veroorzaakt wordt.
Dit kan offline en online ingevuld worden.

Voor een nieuw nummer kun je wachten tot een medewerker heeft geantwoord, of bellen/chatten/facebook/twitteren tot een vriendelijke medewerker je te woord zal staan 😉
kijk voor alle mogelijkheden hier.

Afwachten op een medewerker kan natuurlijk ook, daarvoor hoef je niets te doen 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hey Samira,

Erg vervelend dat je telefonische overlast ervaart! :S

Ik zie dat je gisteren contact hebt opgenomen met mijn collega en dat jouw telefoonnummer gewijzigd is. Hopelijk lost dit het probleem dan ook voor je op! Je kunt ook nog de tips van Lodan doornemen om nummers te blokkeren of een overlastformulier in te vullen.

Ik duim in ieder geval voor je dat het probleem hiermee is opgelost en je geen overlast meer zult ervaren! 🙂

Reageer