Vraag

Nummer wijzigen (telefonische overlast)

Reputatie 2
weet iemand hoe je een blokkade kunt invoeren op de S500i?
(ingaand vanaf een specifiek NL 06 en vast nummer)
alvast bedankt
gr Rambutan

This topic has been closed for comments

253 reacties

Reputatie 5
Het is niet mogelijk om
Reputatie 2
bedoel je dat het zowiezo niet kan, of ligt het aan 't toestel?
Reputatie 4
wat raar, dan zou je een stalker dus nooit kunnen blokkeren... geen goede service t-mobile!
Reputatie 4
@rambutan: Zoals Anne-Marie aangeeft, is het niet mogelijk om T-Mobile
Reputatie 2
[QUOTE=Harvey;704286]@rambutan: Zoals Anne-Marie aangeeft, is het niet mogelijk om T-Mobile
Reputatie 2
Ik word al enige tijd lastig gevallen door een onbekend nummer. Nu wil het geval dat ik bij mijn oproepen wilde gaan kijken, maar daar staan de oproepen niet bij. Mijn broer belde mij eens zonder nummerherkenning, en die oproep stond er dus wel bij.
Ik kijk gewoon bij alle oproepen, en ook bij inkomende oproepen zijn de oproepen nergens te vinden.
Nu kan ik dus ook niet opzoeken wanneer ik gebelt ben en zo.

Ook als ik opneem hoor ik helemaal niets, geen ruis, geen piep, helemaal niets. Stilte.

Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn, of is het gewoon een vervelend iemand die mij aan het zieken is?
Reputatie 2
volgens mij is het gewoon iemand die je stalkt.
xx hava
Reputatie 4
PAS OP! het kan een bedrijf zijn,die doorverbonden is naar het Buitenland,als jij dan opneemt moet jij betalen voor de kosten die opdat moment gaan lopen, dit kan je duur komen te staan.

Maar natuurlijk kan het ook iemand zijn die je stalkt of verkeerd nr heeft gedraaid,mijn advies is dan ook niet opnemen,vinden ze naar een tijdje niet meer leuk omdat hun dan voor de kosten opdraaien en jij niet, als dit snachts ook gaande is zou ik mijn mobiel gewoon eens een keer uitschakelen ook dan moeten hun voor de kosten opdraaien en jij niet, vaak met dit soort dingen moet jij aan het langste eind trekken en hun aan het kortste eind,gewoon negeren dus.
Reputatie 5
T-Mobile heeft een aparte procedure voor 'overlast'. Je kunt via T-Mobile Klantenservice het formulier 'telefonisch overlast' aanvragen. Als blijkt dat de klacht gegrond is wordt er contact opgenomen met de persoon die de overlast bezorgt. In de meeste gevallen is dit afdoende om de overlast te stoppen.
Reputatie 2
Mijn vriendin (die ook een t-mobile heeft) wordt de laatste week door een niet nader te noemen persoon soms wel 30x binnen een uur gebeld (meestal rond deze tijd). Dit is al 2weken aan de gang.

Kan iemand mij de standaard procedure van t-mobile uitleggen hoe zij dit het snelst kunnen oplossen (mijn vriendin is in staat om haar abbo op te zeggen)? Het formulier bel overlast van tmobile is niet te downloaden (een pdf) , omdat de link niet meer werkt.
Reputatie 2
Voor het snelste antwoord:

Bel de helpdesk!
Reputatie 2
Noteer de tijden van de gesprekken
Neem de gesprekken op!
Dit minimaal 3x in een relatief korte tijd, en dan kan de klantenservice je helpen :=)
Reputatie 3
@jw1985, ik heb je de formulieren voor telefonisch overlast toegezonden. Wat ook mogelijk is is om via de T-Mobile Klantenservice je mobieletelefoonnummer te wijzigen, in geval van overlast is dit gratis.
Reputatie 2
Ik wil ook graag dat formulier 'telefonisch overlast' ontvangen.
Reputatie 4
@Flufjuh

Ik heb het voor je aangevraagd. Je ontvangt het formulier binnen enkele werkdagen.
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb er ook last van. Er staat onbekend en als je opneemt hoor je niets. Als je later terug wilt kijken kun je het nergens vinden. Ik noem het al spooktelefoontjes. Wat zou het kunnen zijn?
Reputatie 6
@ kuifje74
Misschien vind je hier het antwoord op je vraag.
Reputatie 2
Is dat mogelijk als je een abbonement hebt? Ik wil dat alles gewoon hetzelfde blijft, alleen wil ik een nieuw nr.
Reputatie 7
ik geloof dat dit kan, maar krijgt dan administratie kosten. je zou een prepaid sim kunnen kopen, en deze nummer over laten nemen. hoe lang heb je je abonnement?
waarom wil je dit eigenlijk? als je lastig gevallen wordt, kun je denk ik dit het beste voorleggen bij de klantenservice, zullen ze je wel verder helpen. zou ik toch doen, de ks bellen.
grt,
eviltwin69
Reputatie 2
Dit is wel mogelijk.. Vorig jaar was het zo dat de eerste keer gratis was en daarna betaal je15 euro per keer.. Weet niet wat de voorwaarden op dit moment zijn..
Reputatie 1
@hindaatje

Dit is mogelijk. Zoals DokS al aangeeft, kun je
Reputatie 2
Beste t-mobile gebruikers en werknemers,

Ik had een vraag over mijn telefoon nummer aangezien ik elke dag wel een nieuw persoon aan de telefoon krijg die ik niet ken zou ik graag willen weten hoe ik mijn nummer kan veranderen. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Je kunt je telefoonnummer laten wijzigen. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice. In dit topic meer over het veranderen van je nummer: Forumoverzicht > T-Mobile diensten > Overige diensten > Telefonisch overlast

Gr.
Reputatie 2
Goedendag,

Weet iemand hoe je geheime nummer kunt blokkeren, ik wordt continue lastig gevallen. :"'(
Reputatie 7
@jupi,
als je anoniem lastig gevallen wordt, kun je via de ks een telefonisch overlast formulier
aanvragen. als je gebeld wordt, meteen opnemen zodat er verbinding is, de tijd en datum noteren. als dit elke keer dezelfde persoon is, zal hij/zij aangesproken worden en als dit niet helpt, krijg je de naam, adres en telefoonnummer.
je kunt deze telefoontjes niet zelf blokken.
je kunt ook met een fluit in je telefoon blazen, zijn ze doof aan de andere kant. loopt wel het risico dat je dit terugkrijgt
sterkte ermee, hoop voor je dat je het opgelost krijgt, vindt zoiets ontzettend laf.