Beantwoord

Nummer wordt gebeld dat ik niet ken

• 5 november 2016
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Beste mensen sinds januari van dit jaar heb ik mijn abonnement verlaagd en een Iphone toestel overgenomen. Omdat dit telefoon bijna altijd uitstaat en ik het soms gebruik, maar het nummer wil behouden, heb ik laatst toch mijn specificaties bekeken. Daarin kwam een nummer terug die 10 sec, 22 sec steeds heel kort is gebeld, Maar wat ik niet begrijp is dat mijn telefoon meestal uitstaat. ik heb het nummer gebeld en een persoon nam op, wist van niets. Ook heb ik dit toestel gewoon bij me dus niemand anders kan op dit toestel hebben gebeld. Heeft iemand dit ook meegemaakt en wil weten wat ik hieraan kan doen, het zijn hele enge kosten.

Ik heb rond gevraagd en nu blijkt dat de porsoon die dit toestel had ook vaak dit nummer terug zag komen op een specificatie maar d8 dat het van een bekenden was. Kan ik dit nummer blokken wat kan ik doen?

Is de apple zo makkelijk te hacken? het is een Iphone 5C.
icon

Beste antwoord door Me2U 6 november 2016, 22:34

Het probleem was simpel tel. was doorgestuurd naar het nummer.

Iemand heeft met de telefoon lopen f±ck#en

Oproepen doorschakelen indien niet opgenomen:
Activeren: **61*telefoonnummer*tijd# [zend] *
Annuleren: ##61# [zend]
Status opvragen: *#61# [zend]
Bekijk origineel

3 reacties

Het probleem was simpel tel. was doorgestuurd naar het nummer.

Iemand heeft met de telefoon lopen f±ck#en

Oproepen doorschakelen indien niet opgenomen:
Activeren: **61*telefoonnummer*tijd# [zend] *
Annuleren: ##61# [zend]
Status opvragen: *#61# [zend]
Reputatie 7
Badge +20
Hey Me2U,

Goed dat je dit zelf al hebt uit weten te vinden! Behoorlijk apart inderdaad. :S

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Ik heb per ongeluk #61# gebeld (dacht dan mijn nummer te zien) stom, stom, stom. Wat heeft dit voor gevolgen en hoe maak ik het ongedaan als dat nodig is?

Reageer