Beantwoord

Nummer wordt geblokkeerd zonder reden.

• 29 december 2017
  • 6 reacties
  • 3416 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6
Hallo iedereen.

Ik probeer nummer 0906-729 0027 te bellen.
Heb zelf echter geen blokkades, maar het lijkt of t-mobile het blokkeerd.

Wat gaat hier mis, iemand het zelfde probleem?
icon

Beste antwoord door drs Chris 29 december 2017, 14:16

Ik heb dat nummer even opgezocht op Google. Je kunt het beter niet bellen!
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/09067290027
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
denk niet dat tmobile nummers blokkeerd , misschien staat er een instelling in je toestel die dat doet ?
Reputatie 3
Badge +4
Ik heb dat nummer even opgezocht op Google. Je kunt het beter niet bellen!
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/09067290027
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fluxsystem,

Ik denk dat ik Chris hier inderdaad gelijk in moet geven. Een hoop meldingen van de laatste dagen over iemand die zich voordoet als een collega die je terug moet bellen, schijnbaar is het een scam. Kende je het nummer al of is dit ook bij jou gezegd, dat het een collega zou zijn?
Reputatie 4
Badge +6
Ik heb gekeken maar dit nummer is voor giftcards.

Sinds kort is het bedrijf veranderd naar dit nummer dat zich bezig houdt met verkoop van itunes kaarten en dergelijke.

Via dit nummer kan je ook dan kaarten bestellen
Reputatie 3
Badge +4
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig wie dat nummer nu geblokkeerd had. T-Mobile? ACM (voorheen OPTA)? anders?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fluxsystem,

Ik heb het voor alle zekerheid nog eens nagelopen, maar er is vanaf onze kant niets geblokkeerd. Als het nummer in jouw toestel niet geblokkeerd is en je bent niet afgemeld bij het nummer (dat is in sommige gevallen ook mogelijk), zou je het nummer moeten kunnen bellen. Wij blokkeren zelf eigenlijk nooit individuele nummers, dus dat is ook bij dit nummer niet gebeurd. Misschien kun je op een andere manier contact met de aanbieder van het nummer opnemen om te kijken of je aan hun kant wellicht geblokkeerd staat?

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons weten!

Reageer