Beantwoord

Nummerbehoud

• 24 november 2016
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

ben overgeschakeld van prepaid naar abonnement met nummerbehoud, echter nu werkt nummerbehoud niet, zit hier een tijd op wanneer het ingaat, want als de geleverde simkaart gebruik ben ik alleen bereikbaar onder het nieuwe nummer wat ik niet wil, moet ik nog even wachten of kan ik het nogmaals omzetten naar mijn huidige nummer?
icon

Beste antwoord door Amy 25 november 2016, 08:13

Hey Corne.16,

Leuk dat je over bent gegaan naar een abonnement! :D

Heb je al nummerbehoud aangevraagd? Ik zie namelijk niet terug dat er een datum voor de overgang van het PrePaid nummer staat. Gelukkig duurt het bij PrePaid altijd maar een paar dagen om het nummer over te zetten. Op deze pagina lees je precies hoe je nummerbehoud kunt aanvragen.

Wil je laten weten of het gelukt is? Mocht je al een keer nummerbehoud hebben aangevraagd zou je dan het nieuwe (tijdelijke) nummer naar mij willen sturen in een privébericht? Dan kan ik even nagaan waar dit precies fout gaat.

Zie je reactie tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Corne.16,

Leuk dat je over bent gegaan naar een abonnement! :D

Heb je al nummerbehoud aangevraagd? Ik zie namelijk niet terug dat er een datum voor de overgang van het PrePaid nummer staat. Gelukkig duurt het bij PrePaid altijd maar een paar dagen om het nummer over te zetten. Op deze pagina lees je precies hoe je nummerbehoud kunt aanvragen.

Wil je laten weten of het gelukt is? Mocht je al een keer nummerbehoud hebben aangevraagd zou je dan het nieuwe (tijdelijke) nummer naar mij willen sturen in een privébericht? Dan kan ik even nagaan waar dit precies fout gaat.

Zie je reactie tegemoet!

Reageer