Beantwoord

Nummerherkenning aanzetten

• 10 mei 2017
  • 3 reacties
  • 9324 Bekeken

Ik heb met *31* mijn nummer herkenning uitgezet. Nu krijg ik het niet meer aan. Ik heb het volgende gedaan
- instelling bij de kiezer instellingen goed gezet geen resultaat
- toestel opnieuw opgestart geen resultaat
- toestel naar fabrieks instellingen gezet geen resultaat
- simkaart in andere telefoon gedaan geen resultaat
- met verschillende *31 codes uit forums instellingen opnieuw ingesteld zonder resultaat

Heeft iemand nog een idee?

Volgens mij is het een instelling op het netwerk van t-mobile maar de dame uit de chat functie zegt daar niet bij te kunnen ik kan er via miijntmlbile ook niet bij.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 11 mei 2017, 13:36

Hoi 123hippo, welkom op het klantenforum.

Heb je de antwoorden in dit topic ook gevonden? Daar kon het uiteindelijk toch via de instellingen in de telefoon weer aangezet worden.

Op deze hulppagina vind je eventueel nog een url naar My T-Mobile, waar je kunt kijken of nummerweergave aan/uit staat. (Of was dit de pagina waar je niet bij kunt?)
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hoi 123hippo, welkom op het klantenforum.

Heb je de antwoorden in dit topic ook gevonden? Daar kon het uiteindelijk toch via de instellingen in de telefoon weer aangezet worden.

Op deze hulppagina vind je eventueel nog een url naar My T-Mobile, waar je kunt kijken of nummerweergave aan/uit staat. (Of was dit de pagina waar je niet bij kunt?)
Beste Kaassausje,

dat heb ik allemaal al geprobeerd maar levert helaas niets op.

Het gaat hier om een zakelijk nummer en heb de vraag ook al binnen mijn bedrijf uitgezet. maar prive heb ik een andere provider en daar kan ik de nr herkenning ook via de website beheren. als ik bij T-Mobile inlog met mijn telefoonnummer heb ik deze optie niet. ik denk nl dat er bij het beheer van T-Mobile ook een mogelijkheid moet zijn om dit aan en uit te zetten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi 123hippo,

Begrijpelijk dat je wilt dat anderen jouw nummer weer zien als je belt! Ik zie dat Kaassausje al wat tips heeft gegeven (dankje!), jammer dat de oplossing er nog niet tussen zat. Heb je toevallig nog reactie gekregen van iemand vanuit jouw bedrijf? Ik zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account op het forum. Kun je dat alsnog doen en dan hier reageren? Dan kijk ik met je mee in het systeem of ik daar nog iets kan vinden om dit op te lossen! Mocht het inloggen niet lukken, kun je mij dan een privébericht sturen met daarin jouw 06-nummer, jouw naam, bedrijfsnaam en het vestigingsadres. Dan kijk ik met je mee!