Beantwoord

Office Essential mail

• 26 september 2019
  • 2 reacties
  • 668 Bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren online office essential aangezet. Hier heb ik echter nooit de activatie mail van mogen ontvangen. Na inmiddels 3 keer contact met de klantenservice( blijkbaar heeft de afdeling office essential altijd vrij) nog steeds niks ontvangen. Wanneer kan ik deze mail verwachten?
icon

Beste antwoord door David 27 september 2019, 11:19

Hi @machinefabriek,

Ik zie dat dit inderdaad gisteren al is doorgezet door mijn collega. De afdeling die deze activatiemail opnieuw kan versturen zorgt ervoor dat deze zo spoedig mogelijk jouw kant op komt!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @machinefabriek,

Ik zie dat dit inderdaad gisteren al is doorgezet door mijn collega. De afdeling die deze activatiemail opnieuw kan versturen zorgt ervoor dat deze zo spoedig mogelijk jouw kant op komt!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag!
Beste,

Uit ervaring weet ik dat het daadwerkelijk activeren van Office Essential behoorlijk wat tijd in beslag kan nemen. Een en ander is afhankelijk van de gekozen opties. In mijn situatie (enkel een vast nummer op de simkaart) nam het hele proces circa vier weken in beslag.

De afdeling Office Essential is de enige afdeling die de activatie kan realiseren. Mijn advies is dus geduldig afwachten, het gaat goed komen.

Succes

Reageer