Beantwoord

Office essential Voice Prompt wijzigen

Ik kan nergens terug vinden hoe ik een voice prompt kan toewijzen. Ik wil graag buiten kantoor uren een eigen voice prompt, maar waar kan ik dat instellen. Nu horen we: De persoon is er niet. We zijn een bedrijf en geen persoon, dus ik wil het graag veranderen.

Ik heb al wel een nieuwe voice prompt ingesproken.

Ook zou ik willen weten hoe ik de voice prompt kan instellen tijdens kantoor uren, wanneer er niet opgenomen kan worden.
icon

Beste antwoord door David 7 juni 2018, 16:55

Hoi Cmubers,

Excuus voor de late reactie!

Je kunt in onze handleidingen alle informatie vinden voor Office Essential. Je kunt daar onder andere vinden hoe je jouw voicemail in kunt stellen. Laat je weten of het hiermee is gelukt? 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cmubers,

Excuus voor de late reactie!

Je kunt in onze handleidingen alle informatie vinden voor Office Essential. Je kunt daar onder andere vinden hoe je jouw voicemail in kunt stellen. Laat je weten of het hiermee is gelukt? 🙂
Dit staat volgens mij niet tussen de handleidingen. Ik ben ook erg benieuwd. Is hier al iets meer over bekend?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dasolar,

Dit kan op verschillende manieren, dus ik zal kort uitleggen wat de opties hierin zijn!

De eerste optie om dit in te stellen is door de status steeds handmatig naar "aanwezig" of "afwezig" te zetten wanneer je wel of niet bereikbaar bent. De voice prompt schakelt dan in bij de "afwezig" status.

Een andere optie is het toevoegen van nog een telefoonnummer, waardoor deze wordt gebruikt als doorschakeling. Dit maakt het mogelijk om de voice promt in te stellen op bepaalde kantoortijden of om door te schakelen naar een bepaalde voice prompt als er niet opgenomen wordt.

De eerste optie is gratis en heeft daardoor ook wat minder uitgebreide mogelijkheden, maar het ligt natuurlijk maar net aan je wensen of dit genoeg is! Bij de tweede optie is er sprake van extra kosten, omdat er een nieuw nummer moet worden toegevoegd.

Welke optie is hierin voor jou het meest interessant? Mocht je er namelijk niet uitkomen, geef dan vooral aan wat je graag zou wilen, zodat we je daarin wat specifieker verder kunnen helpen!
Mijn vraag is niet hoe ik voiceprompt moet gebruiken, maar ik hoe ik mijn eigen voiceprompt kan maken en kan toewijzen. Is het wellicht mogelijk dat jullie iets sneller dan een maand reageren?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dasolar,

Snap ik, maar daar zijn dus verschillende wegen in! Ik heb je zojuist even een privéberichtje gestuurd. 🙂

Reageer