Beantwoord

Onderzoek naar sms-diensten

• 8 juni 2016
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

hallo, ik heb een onderzoek aangevraagd naar sms-diensten die ongevraagd waren. nou heb ik die sms-diensten in februari tot half maart gekregen, maar ik weet niet meer de datum van begin en eind. is dit heel erg en kan T-Mobile dat niet terugvinden in mijn gegevens?
icon

Beste antwoord door toetsie 8 juni 2016, 22:15

Kun je dat niet op je factuur zien die je via je My T-Mobile in kunt zien?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Kun je dat niet op je factuur zien die je via je My T-Mobile in kunt zien?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Melvyntje,

Allereerst welkom op het forum!

Balen dat je last hebt gehad van sms-diensten. Goed dat je al een onderzoek hebt aangevraagd! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat jouw verzoek voor een onderzoek is binnengekomen. Zoals Toetsie al aangaf kun je op jouw facturen bekijken van wanneer tot wanneer de sms-dienst actief is geweest. Ik ga ervanuit dat mijn collega ook kijkt naar de kosten van deze sms-dienst als deze buiten de aangegeven periode vallen, maar voor alle zekerheid heb ik nog even de data gecontroleerd. Ik zie dat je alleen binnen de opgegeven periode gebruik hebt gemaakt van deze sms-dienst, dus met deze gegevens gaat het lukken.

Laat je even weten wat er uit het onderzoek is gekomen? Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer