Beantwoord

onderzoeksformulier en payinfo

• 25 maart 2018
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Hallo,

Ik had een half jaar geleden een onderzoek ingediend over kosten vanuit een derde partij voor mijn oom. Maar blijkbaar heeft t-mobile die onderzoeksformulier niet eens binnen gekregen. En dus moet ik een nieuwe formulier invullen. Het probleem is dat ik via payinfo de namen van de diensten niet meer terug kan zien, omdat je tot 3 maanden geleden de diensten kan zien. Mijn vraag is of je een ook de onderzoeksformulier kan invullen zonder de namen van de diensten erbij. En als je voor het onderzoeksformulier de namen van de diensten nodig heb, waar kan ik die terug vinden? Op de factuur kan je alleen de kosten zien als FTMSC, in het bijgevoegde bestand kan je zien hoe het eruit ziet.

alvast bedank!
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 maart 2018, 08:58

Hoi Zero00,

Die kosten wil je natuurlijk wel terugkrijgen, dat snap ik al te goed! Je kunt het onderzoeksformulier zeker nog invullen zonder de namen van de diensten, wij gaan dan gewoon voor jou uitzoeken hoe het zit!

Ik zie dat je de blokkade voor FTMSC al hebt geactiveerd: dat is in elk geval een goede stap. :)

Gaat alles zo lukken? Mocht je nog vragen hebben, laat het me weten, ik help je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Zero00,

Die kosten wil je natuurlijk wel terugkrijgen, dat snap ik al te goed! Je kunt het onderzoeksformulier zeker nog invullen zonder de namen van de diensten, wij gaan dan gewoon voor jou uitzoeken hoe het zit!

Ik zie dat je de blokkade voor FTMSC al hebt geactiveerd: dat is in elk geval een goede stap. :)

Gaat alles zo lukken? Mocht je nog vragen hebben, laat het me weten, ik help je graag!

Reageer