Beantwoord

Ongevraagd aangemeld voor sms-dienst 3010

  • 27 maart 2017
  • 1 reactie
  • 1055 Bekeken

Ik ben ongevraagd aangemeld voor de dienst,3010 zigzagfone minecraft en zigzagfone superrun.
Hiervoor heb ik 2x een factuur van 30 euro.
Zijn er meer mensen die ongevraagd zijn aangemeld voor de dienst 3010.

Gr. Wim Hessing
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 27 maart 2017, 18:28

Welkom Wim,

Dit soort dingen gebeuren door (vaak) per ongeluk op advertenties te klikken of andere reclames, soms zelfs gewoon willekeurig... Het is een bekend probleem, doch T-Mobile is erg coulant in deze zaken.

Als je naar www.payinfo.nl gaat kan je zien welke en of er sms-diensten zijn aangemeld. Deze diensten kan je daar afmelden, maar je kan ook in My T-Mobile betaalde diensten via sms, zogeheten FTMSC diensten en lang en breed uitgelegd in dit topic, blokkeren. Als je wel van tijd tot tijd die diensten wenst te gebruiken (er zijn er velen) dan is dat weliswaar geen optie, maar dien je goed in de gaten te houden of er geen foutieve tussen zitten. (meldt af wat niet klopt en evt. blokkeer).

Heb je dus, zoals je hier aangeeft, ongevraagde sms-jes, dan kan je ook een onderzoek starten waarin de dienst een bevestiging moet overhandigen dat jij wel om die dienst hebt gevraagd. Kunnen ze dat niet, dan krijg jij de onterechte kosten terug.
Dit formulier kun je hier vinden: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom Wim,

Dit soort dingen gebeuren door (vaak) per ongeluk op advertenties te klikken of andere reclames, soms zelfs gewoon willekeurig... Het is een bekend probleem, doch T-Mobile is erg coulant in deze zaken.

Als je naar www.payinfo.nl gaat kan je zien welke en of er sms-diensten zijn aangemeld. Deze diensten kan je daar afmelden, maar je kan ook in My T-Mobile betaalde diensten via sms, zogeheten FTMSC diensten en lang en breed uitgelegd in dit topic, blokkeren. Als je wel van tijd tot tijd die diensten wenst te gebruiken (er zijn er velen) dan is dat weliswaar geen optie, maar dien je goed in de gaten te houden of er geen foutieve tussen zitten. (meldt af wat niet klopt en evt. blokkeer).

Heb je dus, zoals je hier aangeeft, ongevraagde sms-jes, dan kan je ook een onderzoek starten waarin de dienst een bevestiging moet overhandigen dat jij wel om die dienst hebt gevraagd. Kunnen ze dat niet, dan krijg jij de onterechte kosten terug.
Dit formulier kun je hier vinden: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur

Reageer