Ongevraagd betaalde sms-abo

Toon eerste reactie

78 reacties

Reputatie 6
@daanpam

Goed geregeld! Ik heb voor je in de systemen gekeken en ik zie dat je vanaf 31 december geblokkeerd bent voor betaalde SMS-diensten. 🙂 Laat gerust een bericht achter mocht je nog meer vragen hebben.
Hallo,
Ik zie op mijn overzicht bij my T-mobile ineens een betaalde SMS-dienst staan, waar ik niets van heb gehad of naar verstuurd. (888 BEL 015)
Ik ben er via google en dit forum achter gekom,en dat dit dus een "dienst" is van T-mobile. Ondank alles wat je hier leest blijkt dus dat alleen kijken naar de inhoud van je telefoon ervoor kan zorgen dat T-mobile ineens kosten in rekening gaat brengen zonder dat je iets besteld.
Samen met de voorlichting die ik bij het verlengen van mijn abbonoment kreeg vorig jaar, zorgt dit ervoor dat ik niet lang abbonee meer zal zijn. Ik hou er niet van zulke praktijken. Ook al gaat het om kleine bedragen.
Ik ben vooral erg boos omdat blijkt dat dit probleem al zeer lang bekend is bij T-mobile en ze er weinig tot niets aan doen.
Reputatie 5
@L.S. Welkom op het forum.

Wat jammer om te lezen dat je de schuld in deze bij T-Mobile legt. Deze sms dienst heeft een akkoord van jou ontvangen. Zo niet dan dienen wij een onderzoek naar deze dienst instellen. Zo'n onderzoek kun je instellen door dit formulier in te vullen. Ik wil je daarnaast adviseren om deze post door te nemen. Hier staat duidelijk uitgelegd welke stappen je dient te ondernemen om van deze dienst af te komen.

Reageer