Beantwoord

Ongevraagde sms diensten

  • 24 januari 2017
  • 10 reacties
  • 379 Bekeken

Ik ontvang sinds een maand of 2 sms diensten van diverse casino's, dit kost me veel geld, ik ben continu bezig om ze af te melden maar dan komen er weer anderen of dezelfde. Er staat geen nummer bij alleen een http adres. Aangezien ik geen medewerker te spreken krijg i.v.m. drukte is mijn vraag. Wie kan me helpen
icon

Beste antwoord door Skyrider 24 januari 2017, 16:11

Hey Ricani.

Je kunt hier alles vinden over SMS diensten: diensten van derde partijen (apps, sms-diensten, mobiele betalingen)

Inclusief Inzien, afmelden, en blokkeren ervan. Ook staat er informatie tussen van onterecht kosten die in rekening zijn gebracht. Mocht je alsnog een medewerker willen spreken, reageren ze normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur.

Ook kun je nog meer informatie opvragen via T-Mobile Klantenservice met gebruik van de Live Chat wat wel eventjes kan duren.

Groetjes,
Skyrider
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Hallo ricani,

Heb je al via Payinfo.nl geprobeerd?
Kijk is op deze link: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3018/alles-over-diensten-van-derde-partijen-apps-sms-diensten-mobiele-betalingen

misschien kan dat helpen.
Reputatie 4
Badge +9
Hey Ricani.

Je kunt hier alles vinden over SMS diensten: diensten van derde partijen (apps, sms-diensten, mobiele betalingen)

Inclusief Inzien, afmelden, en blokkeren ervan. Ook staat er informatie tussen van onterecht kosten die in rekening zijn gebracht. Mocht je alsnog een medewerker willen spreken, reageren ze normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur.

Ook kun je nog meer informatie opvragen via T-Mobile Klantenservice met gebruik van de Live Chat wat wel eventjes kan duren.

Groetjes,
Skyrider
Hallo Skyrider,

Ik heb bij payinfo.nl, stop sms blokkade gedaan, online afmelden van de sms van de casinos gedaan, maar ik blijf ze maar krijgen, er staat geen telefoonnummer bij, alleen een een mail adres zoals:
http://bit.ly/madamen of /lucknlenz enz.

Bij de live chat heb ik nog 56 wachtende voor me, telefonisch niet te krijgen bij klantenservice
Hoi Ricani.

Heb je de blokkade via My T-Mobile aangezet? Dan zou je ze niet meer binnen mogen krijgen namelijk.

Geld terugvragen kan via het online meldingsformulier (of de papieren variant als je dat liever wilt).
Hallo,

Ja dit heb ik ook gedaan, maar het blijft binnen komen zonder nummer
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ricani,

Dat is inderdaad niet fijn zeg! Jammer om te lezen dat de tips nog niet hebben geholpen. Ik zie dat je op 29/12/2016 een blokkade voor sms-diensten hebt geactiveerd via My T-Mobile. Op jouw factuur van 26/12/2016 staat wel een sms-dienst met ook een nummer erbij vermeld. Kun je eens naar de specificatie kijken, ontvang je van ditzelfde nummer nog steeds sms'jes? Zag je in My T-Mobile bij je verbruiksdetails ook geen nummer staan? Had je overige kosten gemaakt in de afgelopen maand? Kan het misschien gaan om een mms in plaats van een sms? Kun je eens een printscreen maken van de sms die je ontvangt?

Ik zie dat je op dit moment namelijk geen overige kosten hebt gemaakt voor sms-diensten, maar jouw nieuwe maand is net ingegaan en het verbruik in de afgelopen maand is op dit moment niet zichtbaar omdat jouw factuur nog wordt opgemaakt. Ik verwacht dat deze factuur morgen op begin volgende week bekend is en dan kunnen we daar ook even kijken naar de overige kosten en welk nummer daarbij staat.

Ik zie je reactie graag tegemoet. Met deze aanvullende informatie kunnen we kijken naar een mogelijke oplossing!
Hoi Thalina,

Ik heb gekeken maar die 2 service nummers zijn van mijn Woningbouwvereniging dus die kloppen.

Die andere sms zonder nummer, het gedeelte onder kopje Sms diensten van E 24.00 dat zijn de sms die ik steeds binnen krijg, waardoor mijn factuur zo hoor is, kan ik die bedragen van de afgelopen 2 maanden en de nieuwe perioden terug vorderen.
Zoja welk formulier kan ik dan invullen.

Hier een screenshot van een sms achter de laatste slash staat steeds een andere naam.

groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ricani,

Ik heb gelijk jouw nieuwe factuur even onderzocht en hier staan de SMS-diensten gelukkig niet meer op! Het lijkt dus, met behulp van de blokkades, opgelost te zijn. Logisch dat je nu graag wilt weten hoe je gemaakte kosten kunt terugvragen. In het bericht wat Kaassausje heeft gestuurd staan het digitale en papieren formulier. Als je deze invult en opstuurt, dan gaan onze specialisten hiermee aan de slag. Zij kijken dan of de aanmelding inderdaad onbedoeld is en de kosten dus onterecht.

Laat je weten of dit allemaal gelukt is en of wij je nog ergens bij kunnen helpen? 🙂
Hoi David,

Ik heb idd geen extra kosten en weer een normale rekening gekregen, ik ga alleen nog het digitale formulier invullen van die sms kosten.
Djw voor jullie hulp

🙂
Reputatie 7
Badge +20
Gelijk heb je, Ricani! Mooi dat het in ieder geval nu opgelost is. 🙂

Reageer