Beantwoord

ongevraagde sms diensten Mobbyo

• 29 november 2014
  • 1 reactie
  • 308 Bekeken

de laatste maanden liep mijn tel. rekening gierend uit de klauwen, ik ontving steeds -dubbele- sms-jes over nieuwe content, bij nakijken facturen bleek dat er € 2,48 per sms werd afgeschreven, 4 x per dag!
Heb die berichtjes wel gezien maar dacht dat dit reclame/spam was en verwijderde ze meteen.
Ik moet een keer ergens op gereageerd hebben waarbij niet duidelijk was dat ik vervolgens opgelicht zou worden...
Frappant is dat de kosten elke volgende factuur verder opliepen; ik vermoed dat Mobbyo (netsize300) bijhoudt of er gereageerd wordt, en als dat niet gebeurd de berichtfrequentie steeds verder opvoert om nog meer binnen te halen.
Dit is m.i. pure internet-fraude!
Inmiddels heb ik dit geblokkeerd, maar wel een fors geldbedrag verloren.
Wat kan ik doen om dit vergoed te krijgen, en wie pakt Mobbyo aan?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 30 november 2014, 11:12

Hoi dari gunung, welkom op het forum.

Heb je via www.payinfo.nl een blokkade geplaatst? Ergens in My T-Mobile kun je eventueel de contentdiensten ook nog blokkeren. :)

Als je bezwaar wilt maken tegen de kosten, kun je dit formulier invullen enn opsturen, dan wordt er een onderzoek gestart: https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/sms-diensten.pdf

De diensten worden niet aangepakt denk ik, al is het inderdaad niet altijd even duidelijk dat die troep wordt geactiveerd. Kan al met een paar klikken geactiveerd zijn. Misschien moeten providers maar eens overwegen dit standaard te blokkeren tot de klant anders wenst i.p.v. andersom.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi dari gunung, welkom op het forum.

Heb je via www.payinfo.nl een blokkade geplaatst? Ergens in My T-Mobile kun je eventueel de contentdiensten ook nog blokkeren. :)

Als je bezwaar wilt maken tegen de kosten, kun je dit formulier invullen enn opsturen, dan wordt er een onderzoek gestart: https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/sms-diensten.pdf

De diensten worden niet aangepakt denk ik, al is het inderdaad niet altijd even duidelijk dat die troep wordt geactiveerd. Kan al met een paar klikken geactiveerd zijn. Misschien moeten providers maar eens overwegen dit standaard te blokkeren tot de klant anders wenst i.p.v. andersom.

Reageer