Beantwoord

Ongewenst aangemeld bij sms-dienst gamazers

• 26 april 2017
  • 4 reacties
  • 1891 Bekeken

Hoi,

Ik heb een sms ontvangen van gamazers dat ik vanaf vandaag gebruik kan maken van gamazer voor 7.50per week (ongewenste aanmelding dus).

ik heb via payinfo mij weer afgemeld maar heb geen bevestiginf hiervan gehad. ik vraag me af of ik naast die 7.50 nog andere kosten moet betalen? ik wil dit abbonement niet en wil me zsm afmelden hiervoor met bevestiging? kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen en hoe k in t vervolg dit kan voorkomen?

miss via tmobile t abbonement stop zetten?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 26 april 2017, 13:05

Hoi Salsaar, welkom op het klantenforum.

Vervelend dat je ongewenst bent aangemeld voor zo'n dienst. Goed dat je je al hebt afgemeld via payinfo.nl.

In het algemene topic over smsdiensten staat beschreven hoe je deze diensten kunt blokkeren via je My T-Mobile.

Ook vind je daar een link naar het onderzoeksformulier waarmee je T-Mobile een onderzoek kunt laten instellen naar of de aanmelding terecht was. Mocht straks onverhoopt blijken dat je toch kosten voor zo'n ongewenste dienst op je factuur hebt, dan kun je dat formulier invullen. Indien de aanmelding onterecht was, kun je daarmee je geld terugkrijgen. (Daarvoor moet je wel eerst even de factuur afwachten.)

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hoi Salsaar, welkom op het klantenforum.

Vervelend dat je ongewenst bent aangemeld voor zo'n dienst. Goed dat je je al hebt afgemeld via payinfo.nl.

In het algemene topic over smsdiensten staat beschreven hoe je deze diensten kunt blokkeren via je My T-Mobile.

Ook vind je daar een link naar het onderzoeksformulier waarmee je T-Mobile een onderzoek kunt laten instellen naar of de aanmelding terecht was. Mocht straks onverhoopt blijken dat je toch kosten voor zo'n ongewenste dienst op je factuur hebt, dan kun je dat formulier invullen. Indien de aanmelding onterecht was, kun je daarmee je geld terugkrijgen. (Daarvoor moet je wel eerst even de factuur afwachten.)

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 🙂
hoi bedankt voor je reactie, wat ik mij wel nog afvraag is hoe kom ik aan een afmeldings-bewijs? ik heb namelijk geen bevestiging gehad dat de aanmelding/abbonement is stopgezet..
Ik heb vandaag precies hetzelfde meegemaakt, ik had tmobile gebeld en ze hebben mij instructies gegeven zoals hierboven beschreven. Wel heb ik meteen stop gesmst naar dat 3111 sms nummer en afgemeld via hun eigen pagina gamazers.com en daar heb ik wel een bevestiging van gekregen. (Mail)
Reputatie 6
Badge +17
@Salsaar,
Waarvoor heb je het afmeldingsbewijs precies nodig? Ik zie dat je inmiddels een blokkade hebt geplaatst via My T-Mobile voor sms-diensten, dus je kunt in de toekomst geen gebruik meer maken van sms-diensten en daarvoor hoge kosten krijgen. Als je het niet eens bent met de gemaakte kosten, kun je het online onderzoeksformulier invullen. Meer informatie hierover en over sms-diensten vind je in het algemene topic dat we hierover hebben lopen.

Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen om eventuele aanvullende vragen in dit algemene topic te stellen. Zo houden we alles overzichtelijk bij elkaar 🙂 We helpen je daar graag verder!

Dit topic gaat op slot.