Beantwoord

Ongewenst abonnement voor FTSMC dienst retro games

• 29 juni 2017
  • 8 reacties
  • 879 Bekeken

Hoi, ik blijk een, bij mij onbekend en ongewenst, abonnement bij een FTSMC dienst te hebben genaamd retro games. Nu wil ik mij hiervoor afmleden maar dan moet ik kunnen inloggen maar ik heb mij nooit aangemeld en dus geen inlogcode.
Weet iemand hoe ik van deze dienst af kan komen want het kost mij iedere week euro 7,50 zonder dat ik er ooit iets mee heb gedaan en ga doen!

8 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Hier staat alle info: https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-en-sms-diensten-deel-3-181844
Mij is hetzelfde overkomen in september 2017, Schuldige is http://www.retro-games.mobi/nl-nl van Retro Games. ... KvK-nummer: HE 246480, BTW nummer: 10246480V, Handelsnaam: Mobster Limited. Cyprus - Mobster Ltd.

Kan T-Mobile dit (soort) frauduleuze gebeuren in toekomst niet gewoon voorkomen. En reeds aan de klant gefactureerde bedragen crediteren ?? Dat zou veel ellende voorkomen en oplossen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi yah,

Zoals ook in het topic dat Toetsie noemt staat aangegeven, kunnen wij dit niet blokkeren. Wij zullen altijd navraag doen bij bedrijven die er misbruik van maken. Echter, de meeste bedrijven maken gewoon legaal gebruik van deze dienst, bijvoorbeeld wanneer games in-app aankopen aanbieden of wanneer je stemt tijdens een tv-programma.

Onterechte kosten worden altijd vergoed door ons, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Zelf exact hetzelfde probleem, hopen dat T-Mobile dit snel afhandelt. Ik ga ook een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt.
Ik heb ook zojuist een sms ontvangen met een aanmelding waar ik niks van weet..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Achmed,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je ook bent aangemeld voor een smsdienst. Ik zie dat je inmiddels een blokkade hebt geactiveerd voor smsdiensten dus vanaf nu kun je geen kosten meer maken. Heb je het onderzoeksformulier al ingevuld? In het topic hierboven kun je alle informatie vinden over ftmsc betaling en hoe je je geld terug kan krijgen.

Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij weten.
Mij is ook hetzelfde overkomen kom ik net achter.. na een maand of 4
Wat een asociale praktijken, dat dit nog kan tegenwoordig
Ik vindt dat mensen hier tegen beschermd moeten worden, waarom wordt je hier niet voor gewaarschuwd door T-Mobile als dit gebeurd !!
Ik heb het nu uitgezet maar de centen zijn al binnen, wat kan ik hier aan doen
@PHavermans
Het onderzoeksformulier invullen. De rest van de info vind je in de link die in de eerste reactie is gedeeld.

Reageer