Ik heb dual sim telefoon en heb 2 abonnementen van tmobile
Mijn 12 jarige zoontje heeft zonder mijn medeweten in app betalingen verricht via mijn beide simkaarten
Ik heb inmiddels nu blokkade erop gezet maar heb wel hoge rekening
Ik heb begrepen via consuwijzer dat ik als ouder recht heb om verzoek te doen tot het vernietigen van overeenkomsten gedaan door kind en wil dus daar gebruik van maken en mijn hoge rekeningen terugdraaien
Kun je helpen om dat voor elkaar te krijgen aub?
Groetjes
Beste antwoord door Muberra
Hi AliAbbas,
Ik ga je meer informatie geven!
Het is heel goed van je dat je er meteen een blokkade op hebt gezet om dit in de toekomst te voorkomen. Zoals onze Klantexpert Poco-Loco hierboven in zijn reactie heeft aangegeven is het niet mogelijk voor ons om de kosten terug te draaien. Ik heb mijn best voor je gedaan en het intern nagevraagd, maar er kan hierin ook geen uitzondering worden gemaakt. Dit komt omdat het toch onder eigen verantwoordelijkheid valt. Ik hoop niet dat je dit verkeerd begrijpt, want ik snap heel goed hoe ondeugend kinderen kunnen zijn. Het is heel goed dat je zelf aan de slag bent gegaan en direct een blokkade op hebt gezet. Nu kan dit in elke geval niet meer gebeuren.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als ik je ergens anders mee kan helpen, dan hoor ik dat graag van je! Ik sta voor je klaar.
Bekijk origineel
Ik ga je meer informatie geven!
Het is heel goed van je dat je er meteen een blokkade op hebt gezet om dit in de toekomst te voorkomen. Zoals onze Klantexpert Poco-Loco hierboven in zijn reactie heeft aangegeven is het niet mogelijk voor ons om de kosten terug te draaien. Ik heb mijn best voor je gedaan en het intern nagevraagd, maar er kan hierin ook geen uitzondering worden gemaakt. Dit komt omdat het toch onder eigen verantwoordelijkheid valt. Ik hoop niet dat je dit verkeerd begrijpt, want ik snap heel goed hoe ondeugend kinderen kunnen zijn. Het is heel goed dat je zelf aan de slag bent gegaan en direct een blokkade op hebt gezet. Nu kan dit in elke geval niet meer gebeuren.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als ik je ergens anders mee kan helpen, dan hoor ik dat graag van je! Ik sta voor je klaar.