Beantwoord

Ongewenste SMS dienst

• 1 maart 2017
  • 1 reactie
  • 1467 Bekeken

Reputatie 2
Beste T-mobile,

Ik kreeg gisteren een SMS van RetroGames. Daarin stond het volgende:
Je gebruikt abonnement Retro Games, kosten zijn €7,50/week.

Nu zag ik op my t-mobile dat er inderdaad 7,50 euro bij overige kosten in rekening zijn gebracht.
Ik heb me niet voor deze dienst aangemeld, en ken deze dienst ook niet.

Als ik via www.payinfo.nl wil inloggen dan krijg ik wel een sms, maar de inloglink werkt niet.
Ik wil graag zsm van deze ongewenste/ongevraagde dienst af. Wat kan ik het beste doen?

Gr. Twan
icon

Beste antwoord door Hajar 2 maart 2017, 10:21

Hi Twan,

Balen dat je ongewenst bent aangemeld voor deze sms-dienst. Ik zie dat je gister een blokkade hebt geactiveerd op betaalde diensten. Je kan vanaf nu geen kosten meer maken aan deze dienst of een ander betaalde dienst. Je hoeft daar dus geen zorgen over te maken. In dit topic vind je nog meer informatie hierover.

Er is een algemeen topic over dit onderwerp en dus zal ik dit topic sluiten. Als je nog vragen hebt dan kun je een reactie achterlaten in dat topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Twan,

Balen dat je ongewenst bent aangemeld voor deze sms-dienst. Ik zie dat je gister een blokkade hebt geactiveerd op betaalde diensten. Je kan vanaf nu geen kosten meer maken aan deze dienst of een ander betaalde dienst. Je hoeft daar dus geen zorgen over te maken. In dit topic vind je nog meer informatie hierover.

Er is een algemeen topic over dit onderwerp en dus zal ik dit topic sluiten. Als je nog vragen hebt dan kun je een reactie achterlaten in dat topic.