Onterecht Klagen

Reputatie 4
Wil hier even wat kwijt op het forum(misschien het juiste forum),als het verplaatst wort door een van de moderators plaats het dan alsjeblieft bovenaan in een ander forum!

Ik word ziek van al die mensen hier die maar lopen te klagen over T-Mobile,als een buitenstaander dit zo allemaal leest zal ie geen klant worden,ten onrechte mag ik wel zeggen!
Laat die klagers eens eerst bij zichzelf te rade gaan,hebben ze zelf niet het een en ander verkeerd gedaan waardoor ze nu op de blaren zitten!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik uiterst tevreden ben met T-Mobile,als ik al problemen heb worden ze snel verholpen,word ook altijd correct geholpen,hoe zou het komen?
Misschien ligt het er wel aan dat ik correct en netjes blijf en absoluut niet grof word?
Vervolgens worden mijn problemen zelfs ook op zondag verholpen!
Petje af voor T-Mobile,ben blij dat ik weer 2 jaar heb verlengd!

Zo,dit moest ik even kwijt,mag ook wel eens positief zijn op het forum,en ja ik weet dat dit ook boze reacties losmaakt,maar nogmaals ga eerst eens bij jezelf te rade!

MvG
MaximRider

This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 2
helemaal mee eens
Reputatie 2
Maxim,

Deels mee eens. Ik ben al JAAAREN klant van T-Mobile vanaf dat ze nog BEN heetten. Altijd tevreden geweest en internet is in vergelijk met KPN (ondanks de 3g situatie nu) altijd superieur geweest. Echter zijn er momenteel wel veel mensen die klagen over de belstatus en mijn ervaring met de klantenservice is, dat deze heel verschillend reageert en dat je soms meerdere keren moet bellen om fatsoenelijk geholpen te worden. Ik heb zelf in het verleden veel helpdeskwerk gedaan, heb het ook meerdere malen als teamleider mogen ervaren en heb veel geleerd in deze tijd over processen maar ook klantvriendelijkheid. Momenteel is mijn indruk dat de meeste mensen daar aan de telefoon moeten roeien met de riemen die ze hebben en daarin beperkt zijn. Dit neemt niet weg dat je een klant onbeleefd te woord mag staan of zomaar in een hokje mag duwen. Ook een discussie welles/nietes aangaan is ZEER onprofessioneel. Ik heb dit meerdere malen geconstateerd. Echter moet ik ook vermelden dat ik tijdens mijn gesprekken met T-Mobile 2 keer ben geholpen door 2 verschillende dames die wel degelijk bereid waren een stapje harder te lopen, netjes terugbelden en hun afspraken keurig nakwamen. Deze 2 dames waren in hun hele manier van handelen zeer professioneel en klantgericht en dat verdient dan weer een groot compliment. Voor degenen die klanten denken te kunnen afsnauwen en in hokjes te kunnen stoppen aan de hand van vooroordelen, jullie hebben blijkbaar een hele intensieve training nodig of misschien zelfs psychische hulp 🙂 Daarmee wil ik niet ontkennen dat er wel degelijk klanten zijn die zelf hun problemen veroorzaken. Ik vind dat je moet proberen van beide kanten respect te tonen en de tijd te nemen om tot een nette oplossing te komen. Daarmee hou je tevreden klanten. Tot zover mijn (objectieve) bijdrage.
Reputatie 2
Wanneer je dagelijks geen internet hebt terwijl je 14,95 per maand neerlegt, vind ik dat je duidelijk een reden hebt om te klagen. Dit heeft niets te maken met de klantenservice, want de mening deel ik dat deze tot nu toe altijd behulpzaam waren, persoonlijk toch professioneel, duidelijk en snel.

Het heeft gewoon te maken met het beleid van T-mobile. Men geeft de schuld aan de iPhone gebruikers, terwijl men zelf de capaciteit eerder had moeten vergroten, of gewoon tijdelijk geen nieuwe gebruikers accepteren die een onbeperkt internet abonnement willen afsluiten, totdat de capaciteit alle telefoons weer gewoon normaal 3G bereik kan geven.
Reputatie 2
Wanneer je dagelijks geen internet hebt terwijl je 14,95 per maand neerlegt, vind ik dat je duidelijk een reden hebt om te klagen. Dit heeft niets te maken met de klantenservice, want de mening deel ik dat deze tot nu toe altijd behulpzaam waren, persoonlijk toch professioneel, duidelijk en snel.

Het heeft gewoon te maken met het beleid van T-mobile. Men geeft de schuld aan de iPhone gebruikers, terwijl men zelf de capaciteit eerder had moeten vergroten, of gewoon tijdelijk geen nieuwe gebruikers accepteren die een onbeperkt internet abonnement willen afsluiten, totdat de capaciteit alle telefoons weer gewoon normaal 3G bereik kan geven.

helemaal mee eens
Reputatie 2
ik word egt ziek van die mensen die voor t-mobile opkomen omdat er zat mensen zijn die wel problemen hebben en die worden afgezeken omdat er zogenaamd niks aan de hand is. Denk je nou serieus dat al die klachten om niks er zijn?
Reputatie 4
Ben het helemaal mee eens, ben al vanaf de 1e dag klant en naar volle tevredenheid 😃
Reputatie 2
Ben tot heden erg tevreden met T-Mobile 😃
Reputatie 3
Ben het met je eens.
Ik heb wel verbindings problemen nu nog steeds maar de service werkt goed en problemen zijn snel verholpen.
Reputatie 6
Badge +9
Ben ook nog steeds erg tevreden en in het verleden zijn mijn problemen en klachten perfect verholpen. Ik heb ook HI en VODAFONE gehad en daar was ik veel minder blij mee.

Ik ben ook niet van plan t-mobile te verlaten.
Misschien wat problemen met de dekking momenteel maar ik ga er vanuit dat dit ook weer opgelost gaat worden.

Gr,
CENTAUR
[modbreekt]Erg fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor deze feedback! :D[/modbreekt]
Reputatie 2
Daarom vind ik het ook zeer zeker een goede zaak dat T-Mobile klanten tegemoet komt door twee maanden het internetabonnement van de factuur te halen, mits je een compleet formulier invult.

Kijk, vaste klanten zullen vast tevreden zijn, ik hoop alleen dat je ook begrijpt dat wanneer een nieuwe klant bij T-mobile terecht is gekomen, deze nogal verontwaardigd is over de 3G dekking terwijl deze bijvoorbeeld bij Vodafone altijd uitstekend was. Natuurlijk is dit een persoonlijke ervaring, maar zo te zien op het forum ben ik niet de enige nieuwe klant die al zijn twijfels heeft over het nieuwe abonnement. Ik wacht het nog even af.
Reputatie 2
Hoe is jou dekking?
Als je vaak geen dekking hebt en ze zeggen dat het goed moet zijn en je bent er wel afhankelijk van?
Mag je dan niet klagen?
Reputatie 2
Ik klaag omdat ik betaal voor iets wat er niet of zelden is!!
Euh mag dat mss???????
Reputatie 2
En de meeste mensen komen ook op dit forum om te klagen of als ze hulp nodig hebben.

Tevreden klanten zullen niet zo snel actief zijn op dit forum, daar moet je ook wel een beetje aan denken dus.
Reputatie 2
Hey,

Ik denk ook altijd dat T-Mobile vrij goed functioneert, maar het is me de laatste tijd wel een drama, en een klacht sturen doe ik wel via een brief, daar kom je verder mee.

Ik had eerst het gevoel dat mijn telefoon kuren had, je weet maar nooit toch? Want als je in groningen of leeuwarden bent mag je er wel vanuit gaan dat er goed bereik is, vooral op openlijke plaatsen. Totdat ik er laatst achter kwam dat er dus capaciteitsproblemen zijn wat betreft het internet, want dat gebruik ik dagelijks, en is vaak niet vooruit te branden, of het is compleet weg, beide keren kan ik er niet veel mee.

Ik ga hier dan ook in dit bericht er niet verder op in, omdat ik dan hier ongeveer plaats wat ook in de brief komt.

Wat betreft de moderator vind ik het zwak dat er alleen maar een reactie wordt gegeven op het gedeelte van de positieve berichten die hier geplaatst worden.

Groeten,

Honnes
Reputatie 4
Haha, wat stom om te zien dat de moderators dit topic wel laten staan. Ik ben al jaren klant bij T-Mobile, maar sinds ik een abonnement heb heb ik constant problemen. Eind van de maand loopt mn abbo af, en dan ben ik ook voor goed weg bij T-Mobile.

Buitenstaanders hebben het recht om te kunnen en mogen lezen hoe de klanten van T-Mobile het op dit moment bij T-Mobile hebben. Het recht van het uiten van je mening, heet dat toch? Ik kan het niemand, maar dan ook niemand aanraden om een abbo te nemen bij T-Mobile. Altijd gekloot met overige kosten waarvan niemand ze kan verantwoorden (oftewel; facturen die niet kloppen), een helpdesk die het verschil niet weten tussen een pinda en een notendop. Kortop; Flut service.

Prepaid was altijd top, maar sinds ik een abbo heb ben ik diep teleurgesteld in T-Mobile. En ik vind dat ze klachtentopics ook gewoon moeten laten staan, en niet moeten verwijderen omdat de klant een eventueel verkeerd beeld zou krijgen van T-Mobile. Lees de recensies op internet w.b. T-Mobile. Sinds het gezeur met de belstatus zijn ze heel wat klanten verloren. Maar vanwege het ontzettend droevige bereik zullen ze ook nog heel wat klanten verliezen. Voor mij is de maat vol, en ga ik vooral weg vanwege de niet-juiste facturen.

Heerlijk terug naar voda prepaid.
Reputatie 2
ik heb ook constant problemen,3 facturen gehad alle 3 klopte ze niet, en die moderators beantwoorden alleen de makkelijke vragen en reageren alleen als het positief is tegenover T-Mobile, ik heb alleen maar problemen WAARDELOOS, hierna noooit meer tmobile
Reputatie 2
Als je een abbonement heb van 17.50 en ze halen 70,00 van je rekening en je belt op en zeggen dat ze je factuur nog niet kunnen openen (maar wel 70,00 incasseren) en dat ik over enkele dagen moet terug bellen nou dan piep je wel anders.
Reputatie 2
Ik ben het heelemaaal met maximrider eens!!Heb nooit klachten gehad, altijd vriendelijk en deskundig geholpen.Zo dat mag best eens gezegd worden.
Reputatie 2
In de bijna 5 jaar die ik nu abonnee ben bij T-Mobile heb ik een keer geklaagd over een niet kloppend Flextegoed en de belstatus die er een poosje uit lag. Verder nog nooit klachten gehad! Ik ga voor n
Reputatie 2
Nou, ik sluit me er even bij aan...T-mobile is gewoon geod...overal bereikbaar eigenlijk en niks te klagen over evt.service..ik ben ook ronduit tevreden !
Reputatie 2
Het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar ik ben dus NIET tevreden over t-mobile.
Sta dan ook op het punt om mijn contract te ontbinden en er meer op te houden, ik kan nooit een uitgaand gesprek plaatsen, mijn smsjes komen niet aan, en mijn internet is gewoonweg te traag (3G).
Reputatie 2
Heel veel mensen (steeds meer) hebben gefundeerde klachten over Tmobile. Niet alleen over hun bereik maar ook over bizarre facturaties die voor geen meter kloppen.
Vindt je het dan gek dat mensen hier over gaan klagen? Dan hoop ik dat Tmobile deze maand 50 euro teveel incasseert van je rekening.
@Robben10, wat bedoel je met bizarre facturaties die niet kloppen? Staan er bij jou kosten op je factuur die volgens jou niet kloppen?

Ik beantwoord vaak vragen die worden geplaatst in het topic 'Kosten op de factuur' en als je mijn antwoorden leest zie je dat het in vrijwel alle gevallen gaat over het feit dat bepaalde zaken niet duidelijk zijn, het gaat dan niet over kosten die niet correct zijn. Mocht het laatste wel het geval zijn dan zullen deze kosten uiteraard gecrediteerd worden.
Reputatie 3
Vindt het 50/50, laat ik het zo stellen: Het gras is bij een ander altijd groener!
Wij zijn inmiddels jaren klant bij TMobile en ja wij hebben ook zo onze gebruikelijke ongemakken met de provider, alleen wat ik vindt is dat TMobile haar personeel beter mag scholen!!! vaak wordt er de verkeerde informatie gegeven, en dat maakt de klant zeer ontevreden zodat TMobile het bijna niet meer goed kan doen!

Groeten Lesley