Onterecht Klagen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 2
Ik wist niet eens dat buitenstaanders dit forum konden lezen! :D

Enniewee; ik ben nu ruim tien jaar klant van T-Mobile (Ben). Daarvan ben ik er negen-en-half tevreden geweest. Het laatste half jaar was het even minder.
Dat is nu opgelost en deels gecompenseerd.

Als T-Mobile de komende 7 maanden braaf blijft doen wat ze belooft, blijf ik nog wel een jaartje of wat klant. Als het weer foute boel wordt, stap ik over naar Vodafone.
E
Reputatie 2
Ben al vanaf BEN lid. Dus dat is meer dan 10 jaar gok ik zo.
Tuurlijk heb ik ook wel eens een probleempje, net als jullie. Maar tot nu toe zijn al me problemen naar tevredenheid opgelost. ( ok, soms duurt het was langer dan normaal)
Je kan wel overal over gaan zeiken en klagen, dreigen met opstappen, maar uiteindelijk heeft ook de andere provider die je kies wel iets. Je schiet er niets mee op.
En dat gezeik over niet kloppende facturen, het zal wel, klopt het wel dan is het mooi, klopt het niet dan vind ik het ook best aangezien ik het toch niet precies kan en wil controleren, heb wel wat beters te doen.
En dat gezeik over dat internet, een telefoon gebruik je om te bellen, internetten doe ik wel thuis achter een pc met een normaal toetsenbord en een lekker groot scherm met een biertje er bij:-).

Kortom, denk aan je hart ( je hebt er maar 1 van), maak je toch niet overal zo druk om.
Reputatie 2
Ben tot heden erg tevreden met T-Mobile !
Reputatie 2
Beste Moderator,

Ik zit met een inhoudelijke vraag over een bedrag wat is afgeschreven en ben nieuw op dit forum, waar kan ik terecht met deze vraag aangezien ik graag een medewerker die vraag wilt stellen, maar mogelijk kan je mij hierbij verder helpen of mij vertellen waar ik die vraag kan stellen.

Met vriendelijke groet,

Stefanos
Reputatie 2
zelf ben ik al lid sinds BEN. Was altijd tevreden maar wat ik de laatste weken heb meegemaakt is niet te verzinnen:
contract willen verlengen, krijg ik een verkeerd contract thuis, dus bellen en annuleren.
nieuwe verlenging aangevraagd met gratis telefoon, internet actie telefoon X10 (sonu-er) . toestel snel in mijn bezit maar: verkeerde toestel, X10 mini. Dus wederom gelijjk gebeld. duurde een week voor ik terug gebeld werd voor de retour procedure, ondertussen kon ik geen nieuwe verlenging regelen omdat het contract nog niet nietig was verklaar. Op het moment dat ik eindelijk weer mijn contract kon verlengen wilde ik nogsteeds de aanbieding met de X10, geen probleem.
Vandaag toestel ontvangen, en je raad het al, WEER de verkeerde telefoon.
Dus gelijk weer bellen naar 1200. De afhandeling daar erg slecht, niks geen ruimte om de klant tegemoet te komen, doorschakelen naar een afdeling voor het afhandeling van de retour procedure niet te bereiken.
Gevraagd of ik een manager kon spreken, niet mogelijk.
De enige mogelijkheid was om een klachten formulier in te vullen.
Heb ik natuurlijk gedaan maar ik verwacht dat het nogal lang gaat duren voor er contact met me wordt opgenomen.
Al met al ben ik erg ontevreden hoe het momenteel gaat bij de klantenservice.
Sta dus ook op het put om te switchen van provider.
Ook ik ben altijd zeer tevreden geweest ober T-mobile. En ook ik ben een heel fatsoenlijk mens. Toch heb ik vandaag in een brieg aan T-mobile gevraagd mijn recent vernieuwde abonnement te ontbinden wegens wanprestatie. De telefoon die bij mijn nieuwe contract is geleverd verliest tientallen malen per dag de verbinding met het netwerk. Geregeld geeftde telefoon aan dat er geen SIM-kaart is geplaatst. De medewerkers van de T-mobile winkel in Rotterdam waren zeer behulpzaam en hebben me van een nieuwe SIN-kaart voorzien die de problemen even op hebben gelost. Inmiddes zijnde problemen echter terug.
De nieuwe telefoon omruilen voor een exemplaar dat wel kan bellen gaat T-mobile te ver. Overleggen daarover met de klantenservice is onmogelijk, het telefoonummer dat opd e site staat aangegeven is stelselmatig niet bereikbaar. Je krijgt slechts de mededeling:"uw beticht is ontvangen, de verbinding wordt verbroken". Ik heb eerder mijn klacht gemaild, maar de recatie die ik na ruim 2 weken ontving (dit in plaats van de genoemde vijf dagen) bood geen oplossing.
Je ziet dus, of je nu beleefd blijft of niet, als T-mobile niet bereikbaar is voor klachten (een persoonlijk contact zou toch mogelijk moeten zijn) en zich niet aan termijnen houdt, daarbij een contract aangaat dat ik nu al 2,5 maand netjes betaal, zonder te kunnen bellen, dat verdient geen schoonheidsprijs.
Ik wil gewoon kunnen telefoneren met de telefoon die T-mobile mij heeft geleverd, via het abonnement waarvoor ik netjes betaal. Als T-mobile dat niet mogelijk wil maken maar wel mijn geld wil ontvangen, is daar toch iets mis mee? Zo tevreden als ik tot aan mijn contractverlenging was, zo ontevreden ben ik nu. En het ergste is dat T-mobile niet bereid is daar naar te luisteren.