Beantwoord

onterechte kosten Whooshah Mobile TV


Ik krijg opeens een sms van Whooshah Mobile TV Channel dat ik gebruik maak van hun onbeperkte mobiele tv dienst a 5 euro de week. Dit wil ik niet en ik heb hier ook nooit toestemming voor gegeven.
ik heb me afgemeld via de link payinfo.nl,
kan t-mobile ervoor zorgen dat ik hier geen kosten voor betaal? want ik zag in mij app bij overige kosten al Eur 5 ongeveer staan en dit moet niet betaald worden
hoor graag, bij voorbaat dank!
Grt
icon

Beste antwoord door Nimorea 14 juli 2014, 10:40

Hey mobile phone,

Wat je kan doen is een formulier invullen en opsturen. Hier kan je dat foumulier vinden:
https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/sms-diensten.pdf

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Hey mobile phone,

Wat je kan doen is een formulier invullen en opsturen. Hier kan je dat foumulier vinden:
https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/sms-diensten.pdf
Aanvullend op Nimorea: je kan er ook voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt, door in je My T-Mobile account een blokkade in te stellen op aankopen van derden, of iets soortnamigs. Moet ergens in het menu aan de linkerkant staan, anders kun je er ook komen door daar de selfservicewijzer aan te klikken, ctrl F in te drukken en 'blokkade' (zonder apostrofes) in te typen. 🙂
Hartelijk dank voor dit duidelijke bericht! Heb zojuist de klantenservice van T-Mobile gebeld en kreeg totaal geen info. Alleen een verwijzing naar het instellen van blokkades.
Dank je wel Nimorea. Ik zal ook zo'n formulier invullen.
Maar zien wat er gebeurd.
ik ben zo boos!! ik heb alles uit staan ook nog nooit aan gehad! nu omndat ik mijn abbo omhoog had gezet omdat ik altijd bij moest betalen dacht ik dat ik goed zat maar nu blkijkt dat het steeds de kosten zijn van die site!!
Betaling inzake Whooshah Mobile TV Channel

Prijs: €5,00
Transactiedatum: 17-11-2014 10:38
Soort transactie: Abonnement vernieuwd
Website dienst:
http://whooshah.com/nl/welkom/

Aanbieder:
Republic Response

Website aanbieder: http://whooshah.com/nl/welkom/
Helpdesk aanbieder:
nl_support@whooshah.com

Betaalplatform: TargetMedia

Hoe gaat ik dit nu oplossen??
inmiddels zit er een 'blokkade ' op via tmobile, en na een dreigmailtje naar de site van whooshah hebben ze me per direct stopt gezet.
Reputatie 6
Badge +13
En heb je deze ook verstuurd?
https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/sms-diensten.pdf

Reageer