Beantwoord

Ontvang e-mail van andere klant

• 14 mei 2020
  • 8 reacties
  • 141 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedemiddag,

Mijn vriendin Fleur Derwort krijgt op haar emailadres fler***@gmail.com, emails van jullie binnen, gericht aan mevr. Dumandag. Dat is heel iemand anders. In de mails staan oa pukcode info en factuurbedragen, dat lijkt me niet de bedoeling.

Kunnen jullie mee stoppen?

icon

Beste antwoord door Hajar 14 mei 2020, 15:28

HI @drping 

Super bedankt voor het melden. Ik wil dit graag oplossen! Ik heb je een privébericht gestuurd zodat we dit verder kunnen afhandelen. Ik zie je reactie graag tegemoet!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @drping 

Weet je zeker dat de e-mails van T-mobile afkomstig zijn? Een pukcode vermeldt T-mobile niet in een mail denk ik.

Reputatie 7
Badge +5

Van welk e-mailadres zijn de e-mails afkomstig? Dit kun je zien door over de verzender to gaan met de muis. Dan verschijnt er bij de meeste programma’s een vakje waarin je ziet welk e-mail adres er achter de verzender zit.

Ik raad aan om het e-mailadres te verwijderen. Dit werkt id fraude in de hand. Mocht je voorbeelden willen posten, dan kun je het beste alle persoonlijke informatie onzichtbaar maken.

Van: <_noreply@t-mobile.nl>
Date: wo 13 mei 2020 21:16
Subject: Je nieuwe factuur staat klaar in My T-Mobile
To: <fleur****

Pukcode staat niet in de mail idd. Factuurbedragen wel.

Kenmerk: ****
Beste mevrouw ****,

Je hebt via My T-Mobile je pukcode opgevraagd. Om jouw privacy te waarborgen zie je de pukcode meteen in My T-Mobile, en versturen we de pukcode niet per e-mail.

Na het invoeren van je pukcode kun je zelf weer een nieuwe pincode instellen op je toestel. Hulp nodig? Kijk op t-mobile.nl/pukcode.

Je kan niet op de mail reageren en er staan onderaan dat je via de forum vragen moet stellen.. ik vind het ook raar dat dit niet gewoon prive kan..

Reputatie 7
Badge +15

@drping 

Ik keek net naar de mails die ik ontvang en het Email adres is _noreply@t-mobile.nl

Komt wel overeen zo te zien.

Reputatie 7
Badge +5

Dank je wel. Zou je het e-mailadres van de ontvanger willen verwijderen?

Heb even gekeken, maar het e-mailadres lijkt valide en daadwerkelijk van T-mobile afkomstig. Dus geen nagemaakt e-mailadres.

Reputatie 7
Badge +20

HI @drping 

Super bedankt voor het melden. Ik wil dit graag oplossen! Ik heb je een privébericht gestuurd zodat we dit verder kunnen afhandelen. Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer