Beantwoord

Ookla actie prijs niet ontvangen

Hoi,

Ik had 26 November een mail ontvangen van T-mobile dat ik een van de prijswinnaars ben van de Ookla actie. Nadat ik mijn adresgegevens heb ingevuld via de link, heb ik tot op heden niets meer gehoord. Ik ben benieuwd wat er mis is gegaan.
icon

Beste antwoord door Hajar 30 december 2018, 16:31

Hi Bukii,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik even met je mee.

@Bart; Dit was een extraatje vanuit ons. Ik zie dat mijn collega toch nog aan je heeft gedacht. Hopelijk is hiermee alles naar wens. Fijne jaarwisseling allemaal!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Dit klinkt als Spam🤔
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde. Net via Twitter contact gehad. Zou niet voor alle klanten gelden en ik kon de mail niet overleggen waar ik het nut niet van inzie. Krijg nu deze prijs niet meer.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Bukii,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik even met je mee.

@Bart; Dit was een extraatje vanuit ons. Ik zie dat mijn collega toch nog aan je heeft gedacht. Hopelijk is hiermee alles naar wens. Fijne jaarwisseling allemaal!

Reageer