Beantwoord

Openen document met wachtwoord

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb een document toegestuurd gekregen dat te openen is met een wachtwoord . Het wachtwoord is het ibannr dat opgegeven is bij de bestelleing . Als ik het ibannr invoer wordt er aangegeven dat het ww fout is , alle letters moeten met een hoofdletter gedaan worden .
Wat doe ik fout ???????
icon

Beste antwoord door David 11 september 2015, 11:54

Hoi Leopard,

Welkom op ons Forum! :)

Bedoel je jouw contract? Hiervoor moet je als wachtwoord jouw postcode invullen, niet je IBAN. Op welke manier werd je geïnformeerd dat je jouw IBAN als wachtwoord moest gebruiken?

Laat even weten of het allemaal gelukt is!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leopard,

Welkom op ons Forum! :)

Bedoel je jouw contract? Hiervoor moet je als wachtwoord jouw postcode invullen, niet je IBAN. Op welke manier werd je geïnformeerd dat je jouw IBAN als wachtwoord moest gebruiken?

Laat even weten of het allemaal gelukt is!
Bedankt voor het afsluiten van een abonnement bij T-Mobile. Hierbij ontvangt u uw contract als bijlage bij deze mail. Dit contract is beveiligd met een wachtwoord.

Nieuwe klant:
Het wachtwoord is het IBAN nummer dat u hebt opgegeven bij uw bestelling. Gebruik voor alle letters hoofdletters. Hulp nodig bij het IBAN rekeningnummer? Ga naar IBAN check.

Verlening bij T-Mobile:
Het wachtwoord is de postcode van je afleveradres. Voer de postcode als volgt in: 1234AA (4 cijfers, 2 hoofdletters).

Op uw contract ziet u uw gegevens en het gekozen abonnement. De prijzen staan niet op het contract, die ziet u in de bevestingsmail naar aanleiding van de bestelling.

De tarieven van uw abonnement kunt u hier inzien en downloaden.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice.

U kunt niet rechtstreeks reageren op dit emailbericht.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands b.v.

Voor het bekijken van uw contract heeft u het programma Acrobat Reader nodig. In de meeste gevallen is dit programma al geïnstalleerd op uw computer en kunt u het contract zonder extra handelingen in één keer openen. Lukt dit niet dan kun u dit programma hier eenvoudig en gratis downloaden.

Dit is de mail die ik heb ontvangen waarin wordt gevraagd om mijn ibannr in te voeren om het document te openen
De fout ligt bij mij , ik heb nu alleen mijn postcode ingevoerd en het document werd geopend . Bedankt voor de reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Leopard,

Fijn dat het toch nog is gelukt om het document te openen met behulp van de tip van David.

Als je verder nog vragen hebt, laat het ons weten! :8

Reageer