Beantwoord

Opgelicht of niet opgelicht

• 13 april 2019
  • 7 reacties
  • 718 Bekeken

Heb op 4 april 2019 een abonnement genomen bij T-Mobile shop in Den Haag. Ik ben overgestapt van een ander provider naar T-Mobile.

Ik heb een iphone XR genomen met unlimited data, nadat ik de telefoon op 7 april uitpak en installeer zie ik op de scherm opeens asistivetouch zonder dat ik ervoor heb gekozen of dergelijks. Ik vond dat verdacht en ben terug naar de T-Mobile shop gegaan, waar ik de telefoon heb gekocht. Ik vertel me verhaal maar ze willen duidelijkheid en wordt ik gestuurd naar apple. Na enkel 4 keer naar apple te gaan kom ik erachter dat de telefoon al langer in gebruik is genomen en het telefoon op 22 februari helemaal gereset is. De manager van Apple Den Haag heeft het ook bevestigd. Wanneer ik terug ga met dat informatie willen ( de manager) ze niks voor me betekenen en wordt ik uit het winkel gestuurd. Bel ik de klantenservice komt ze alleen met de optie ja je kan nog je abonnement beëindigen, dat wist ik wel maar ik dacht meer dat ze met meer informatie zou komen niet dus. Heb een formulier ingevuld met het beëindigen van me abonnement, maar echter wil ik mijn nummer gewoon behouden, mevrouw aan telefoon gaf aan dat ik alles moet gaan opsturen, ook de simkaart.

Dus voor de duidelijkheid, ik heb een telefoon van T-Mobile ontvangen die een tweede hands toestel is waarvoor ik een volle bedrag ook nog moet betalen.

Zo gaan we toch niet om met klanten...

Dus mijn vraag, wat kan ik, wat zijn mijn opties.

Mvg,

Emre
icon

Beste antwoord door David 15 april 2019, 11:07

Hoi @Emregns,

Ik zit te klapperen hier met m'n oren, dit mag inderdaad niet gebeuren!

Dit wil ik graag nog verder voor je uitzoeken, om te achterhalen hoe het heeft kunnen gebeuren dat jij die telefoon mee hebt gekregen. Op dit moment kan ik echter nog niets inzien, omdat je geen My T-Mobile account hebt. Zou je mij via een privébericht jouw gegevens kunnen sturen? Kun je jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN sturen? Dan kan ik in ieder geval kijken wat er precies besproken is en contact opnemen met de desbetreffende T-Shop om te kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Voor het behoud van je nummer is het in ieder geval alvast goed dat je de aanvraag hebt ingediend, zodat dát alvast geregeld is. Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hoop dat je het ingevulde formulier nog niet heb opgestuurd.
Als je je nummer wilt behouden als je bij T-Mobile weggaat moet je _niet_ zelf opzeggen maar bij je nieuwe provider nummerbehoud aanvragen en je nieuwe provider namens jou laten opzeggen!
Klopt, daarvan ben ik me ook bewust van, heb het ook gezien dat je kon aanvinken of je je nummer wilt behouden heb het ook gedaan, bedankt voor je antwoord.

ik wacht nog even op de mods of zij nog wat te zeggen hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Emregns,

Ik zit te klapperen hier met m'n oren, dit mag inderdaad niet gebeuren!

Dit wil ik graag nog verder voor je uitzoeken, om te achterhalen hoe het heeft kunnen gebeuren dat jij die telefoon mee hebt gekregen. Op dit moment kan ik echter nog niets inzien, omdat je geen My T-Mobile account hebt. Zou je mij via een privébericht jouw gegevens kunnen sturen? Kun je jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN sturen? Dan kan ik in ieder geval kijken wat er precies besproken is en contact opnemen met de desbetreffende T-Shop om te kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Voor het behoud van je nummer is het in ieder geval alvast goed dat je de aanvraag hebt ingediend, zodat dát alvast geregeld is. Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
Een beetje jammer van David, dat ik nog steeds geen privé bericht terug hebt ontvangen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey @Emregns,

Excuus! Ik had gelijk een mail verstuurd naar de desbetreffende T-Mobile winkel, maar het was me daarna helemaal ontglipt om jou hier ook even van op de hoogte te stellen. Ik hoop spoedig reactie te ontvangen van de winkel.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan horen we dat graag!
Hoi @David

ik heb het al met de t-mobile shop geregeld, vond het een beetje jammer dat ik geen reactie op mijn bericht kreeg, vandaar mijn reactie.

bedankt nog voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Emregns,

Mooi dat het is opgelost in samenwerking met de winkel! Mocht je nog vragen voor de Community hebben, stel ze gerust!

Reageer