Zojuist gebeld door +31570217449. Jongen belde namens T-Mobile. Was duidelijk een oplichter. Had wel wat gegevens van mij.
@ T-Mobile: Graag ervoor zorgen dat mijn gegevens beter bewaard worden. Of niet makkelijk te achterhalen zijn.
Beste antwoord door David
Hoi
Daar ben ik weer met een (toch wel verrassende) update vanuit mijn collega's. Dit is gister door mijn collega David (toevallig) onderzocht en het blijkt dat het hier niet om een fraudeur gaat, maar toch echt om een externe salesdealer die telefonische verkoop doet.
Aangezien dit natuurlijk volledig indruist tegen de manier waarop wij onze klanten te woord (willen) staan gaan we hier ook zeker achteraan en we zorgen dat hier passende maatregelen op worden getroffen.
Belangrijk is dus in ieder geval om te weten dat er géén klantgegevens op straat liggen. Het gaat hier om een verkoper die schijnbaar nogal opdringerig en klantonvriendelijk te werk gaat en hier zullen zeker stappen op worden ondernomen, dat is één ding wat zeker is!
Excuus dat je op deze manier in ieder geval te woord bent gestaan. Als er iets si