Beantwoord

Oproep niet toegestaan

Hallo ik wou net een 0909 nummer bellen alleen deze oproep is niet toegestaan, dit terwijl ik dit nummer in het verleden ooit wel eens heb gebeld, kan iemand mij vertellen hoe dit komt ?
icon

Beste antwoord door Ruben01 9 maart 2012, 12:41

@RobinRs98
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Dit komt omdat er voor het nummer waarmee je bent ingelogd nog een betaling openstaat. Welke betaling dit is kun je inzien op My T-Mobile. Je hebt ook de mogelijkheid om het op My T-Mobile via iDeal over te maken. Over de verschillende betaalmogelijkheden en verwerkingstijden kun je informatie vinden op de T-Mobile Website.
Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 6
@RobinRs98

Dit komt omdat er voor het nummer waarmee je bent ingelogd nog een betaling openstaat. Welke betaling dit is kun je inzien op My T-Mobile. Je hebt ook de mogelijkheid om het op My T-Mobile via iDeal over te maken. Over de verschillende betaalmogelijkheden en verwerkingstijden kun je informatie vinden op de T-Mobile Website.
@[url=" https:=]RobinRs98[/url]

Dit komt omdat er voor het nummer waarmee je bent ingelogd nog een betaling openstaat. Welke betaling dit is kun je inzien op [url=" https:=]My T-Mobile[/url]. Je hebt ook de mogelijkheid om het op [url=" https:=]My T-Mobile[/url] via iDeal over te maken. Over de verschillende betaalmogelijkheden en verwerkingstijden kun je informatie vinden op de [url=" http:=]T-Mobile Website[/url].

ik heb nu alles betaals maar kan nog steeds geen 0900 nummers bellen ? kan iemand dit voor mij weer aanzetten ?
Hallo wil iemand de 0900 nummers van mijn nummer deblokkeren, ik vind het nogal lastig dat ik deze niet kan bellen
Reputatie 6
@RobinRs98

Ik heb de blokkade eraf gehaald als je over 10 minuten even je toestel uit en aan wilt zetten is het in orde! 🙂
ik zou ook wel gedeblokkeerd willen worden

vind het ook wel wat beperkend
@[url=" https:=]RobinRs98[/url]

Ik heb de blokkade eraf gehaald als je over 10 minuten even je toestel uit en aan wilt zetten is het in orde! :)

haal er hem dan ook bij mij af aub
Hallo,

Ik krijg de melding oproep niet toegestaan bij 1 persoon voor de rest bij niemand.

Het is een mobiel nummer. Die persoon kan mij wel gewoon bellen en smssen gaat ook gewoon.

Nu heb ik het ook sinds vanmorgen ineens bij een ander nummer, wat een 'vast' toestel is. Geen 0900 nummer trouwens.

Hoe kan dit en hoe kom ik er vanaf??
Reputatie 2
Hallo,

Ik krijg de melding oproep niet toegestaan bij 1 persoon voor de rest bij niemand.

Het is een mobiel nummer. Die persoon kan mij wel gewoon bellen en smssen gaat ook gewoon.

Nu heb ik het ook sinds vanmorgen ineens bij een ander nummer, wat een 'vast' toestel is. Geen 0900 nummer trouwens.

Hoe kan dit en hoe kom ik er vanaf??

bestaat die persoon wel
Reputatie 6
@roodbrilletje

Je hebt inmiddels een email gestuurd naar de klantenservice, zij hebben antwoord hier op gegeven.
Reputatie 6
@M_jolanda

Ik heb gecontroleerd voor je of er blokkades actief zijn, dit is niet het geval. Wanneer je zeker weet dat dit nummer actief is, wil je dan het toestel uit- en weer aanzetten en opnieuw proberen of je naar dit nummer kunt bellen.
Hallo, ik probeer wat 0900 / 0909 nummers te bellen maar krijg de melding "oproep niet toegestaan, bel klantenservice".
Klantenservice zegt gewoon niets te weten en wil verder niet op de vraag ingaan.
In de shop hebben ze net gezegd geen blokkades te zien.
Gebelde nummers: 0900-8466 en 0909-0400256.
Beltegoed ruim 100 euro dus dat kan het niet zijn??
Reputatie 6
@rengel

Mijn excuses voor de late reactie! Ik heb dit voor je nagekeken en er staat geen blokkade op. Dit betekent dat het bellen naar deze nummers mogelijk moet zijn. Kun je me aangeven of het nu wel werkt?
Hallo,

Kan dit er ook bij mij af worden gehaald? Vind het namelijk lastig dat ik geen 0900 nummers kan bellen.

Alvast bedankt!!

Reputatie 4
@Dapphne_

Welkom op het T-Mobile forum! :)

Ik zie geen blokkade op je telefoonnummer staan. Welke melding krijg je te horen als je wilt bellen naar een 0900-nummer?
Zou bij mij de blokkade er ook af gehaald kunnen worden? (ook al voor 20 euro opgewaardeerd maar de blokkade is er nog steeds)
Reputatie 7
@deone

Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd. Als het goed is moet je nu kunnen bellen met service nummers.
Hallo,
Ik heb Ook problemen met 0900 nummers, zou iemand dit voor mij willen deblokkeren?
Want als ik een 0900 nummer bel zegt deze:"deze oproep is niet mogelijk"
Reputatie 6
@Ramon92

Om met een PrePaid sim te kunnen bellen naar 0900 nummers moet je je kaart met minimaal €20,- opwaarderen. Dan wordt deze blokkade er automatisch afgehaald.
@-Ruben
Nu heb ik met 20 euro opgewaardeerd, maar nu geeft hij nog steeds aan deze oproep is niet toegestaan.

Mvg,
Ramon
@-Ruben
Ik heb ook prepaid en heb in totaal voor €20 opgewaardeerd.
En ook ik kan geen 0909 nummers bellen. Kun je Aub deze blokkade er voor mij ook afhalen.
Alvast bedankt
Reputatie 2
Ik heb ook mijn telefoon tot 20 euro opgewaardeerd maar krijg steeds dat deze oproep niet mogelijk is en dat ik klantenservice moet bellen
goeiemiddag ik kan ook niet bellen naar 0900 nummers vind het zeer vervelend kan iemand ze eraf halen ?
ik bedoelde ook 0906 nummers! die kan ik ook niet meer bellen
Reputatie 7
@Ramon92
Ik zie dat op 22 april de blokkade is verwijdert, het kan namelijk 24 uur duren voordat het systeem de blokkade eraf haalt na €20,- opwaarderen.

@coppez
Bij jou is de blokkade op 21 april al verwijdert.
Reputatie 7
@MrJFFRY
De blokkade is op 4 mei verwijdert door de 24 uur vertraging die het systeem heeft. :)

@remcovandaken
Ik zie bij jou dat op 7 mei de blokkade voor 0909 en 0906 nummers is verwijderd. 🙂

Reageer