Beantwoord

Oproep niet toegestaan

Toon eerste reactie

39 reacties

Kunt u mijn nummer ook deblokkeren aub ik wil namelijk ook naar 0909 nummers bellen of naar 0906 nummers zou u dit willen deblokkeren voor mij aub
Reputatie 6
Welkom op het T-Mobile Forum @Freerik20! :)
Ik zie dat inmiddels de blokkade voor je is verwijderd via de klantenservice.
Hallo Raymond of Michel_1 of Ruben,

Ik heb ook prepaid en heb in totaal voor meer dan  €20 opgewaardeerd.
En ook ik kan geen 0906 nummers bellen. Kun je Aub deze blokkade er voor mij ook afhalen?

Alvast bedankt
Reputatie 6
Goedemorgen Richard0309 en welkom bij de T-Mobile Community! :)
Ik heb de blokkades voor je opgeheven. Wil je je toestel een keer uit- en aanzetten? Hierna kan je weer naar servicenummers bellen.
Ik vindt het echt van de zotte, neem een abbo (geen pre-paid) nu moet ik dringend iets regelen bij een overheids instantie (0900 nummer)
Krijg ik de melding oproep niet toegestaan.

Blijkt dat ik eerst 150 euro moet voorschieten of anders 3 maanden wachten.

Wat is dit voor een onzin?

Heb ook al reeds ruim een jaar een Tablet met (Internet abbo) bij T-Mobile en nog nooit een achterstand gehad.

Los dit svp op of laat mij het contract ontbinden, dit is mij nooit duidelijk gemaakt bij het aangaan v/h contract.

Graag een oplossing hiervoor of ik ben genoodzaakt het contract te ontbinden.

Groet,
Ferry
Reputatie 5
@Fred_68

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Zodra iemand klant wordt bij T-Mobile wordt er altijd voor gezorgd dat men de eerste 3 maanden niet met onverwachte kosten zit, dit om zowel de klant als T-Mobile in bescherming te nemen. Ik snap heel goed dat wanneer dit niet wordt verteld je het hier dan ook totaal niet mee eens bent. Ik heb je een verdere reactie gestuurd via een privébericht.
Hoi,

Ik moet echt heel snel een 0900 nummer bellen dus zou de blokkade bij mij ook opgeheven kunnen worden?
Ik heb al opgewaardeerd boven de 20 euro maar hij doet het nog steeds niet!!

Groetjes Lieke
Reputatie 2
Hallo,
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn alle eventuele blokkades kunnen deblokkeren.

Waarvoor dank.
Reputatie 4
@L.V .M.

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb de blokkade voor je verwijderd, wil je het toestel even uit- en aanzetten dan kun je het nummer hierna bellen.

@Richydw

Ik zie dat je de blokkade op derde partij diensten zelf hebt gedeblokkeerd. De enige blokkade die nu nog aanstond is de blokkade voor 0909/0906-nummers deze heb ik dan ook voor je verwijderd. Mocht je nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter. 🙂
Ik wil naa een 0900 bellwn zeg tie dat t nie toegestaan is
Hoe krijg ik da in orde
Wie kan helpn ?
Zal iemand me kunnen helpen zodat ik weer 0900 nummers kan bellen ?
Reputatie 5
@bernice92

Ik heb zojuist de blokkade op 0900 nummers voor je opgeheven. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂
zou je mij ook van de blokkade af kunnen halen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeroen,

Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd, dus als het goed is moet het nu weer werken! Start anders even je telefoon opnieuw op, dan moet het in orde zijn! Ik hoor graag van je of het gelukt is!

Reageer