Beantwoord

Oproepen komen niet binnen

  • 17 januari 2018
  • 6 reacties
  • 2109 Bekeken

Goedendag,
Ik ben ongeveer 10 maanden nu klant van jullie.
Vanaf het begin heb ik Steeds dat er geen oproepen binnen komen. Dan gaat ie direct naar voice mail. Maar daar is geen peil op te trekken wanneer dat gebeurd. Meestal ben ik thuis en ligt mijn telefoon naast me. En ik kan dan wel direct terug bellen en als ik de sms van de voice mail krijg dan zie ik dat ik gewoon bereik heb. Ik zou niet weten hoe ik dit op moet lossen ik hoop dat jullie hier voor de oplossing hebben,
Gr
icon

Beste antwoord door Bas 18 januari 2018, 15:00

Hey Martine,

Je wilt natuurlijk wel altijd goed te bereiken zijn, hier wil ik je dan ook graag bij helpen! 😉

Heb je deze problemen op meerdere locaties, of alleen als je thuis bent? Ik zie namelijk geen storingen of werkzaamheden in de buurt. Ook stelt Hidden.nld hierboven al een hele goede vraag, heb je toevallig je telefoon op 'niet storen' (maan symbool) staan? Als dat het geval is kun je dit uitzetten via: Instellingen > Niet storen. In je bedieningspaneel kun je dit uitzetten door op het maantje te tikken.

Verder zou ik je willen vragen om de netwerkinstellingen van je telefoon te herstellen. Dit doe je via: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Als je hierna je telefoon herstart maakt je telefoon opnieuw verbinding met ons netwerk. Mochten deze opties niet werken zou je dan het simkaartje in een ander toestel willen proberen? Hiermee kunnen we kijken of het misschien aan je toestel ligt.

Ik hoop dat hiermee je problemen met de inkomende oproepen opgelost kunnen worden! Laat je het me weten? 😃
Bekijk origineel

6 reacties

Bedankt ga ik uit proberen
Reputatie 7
Badge +10
heb je niet storen aan staan ?
Reputatie 3
Badge +11
Hey Martine,

Je wilt natuurlijk wel altijd goed te bereiken zijn, hier wil ik je dan ook graag bij helpen! 😉

Heb je deze problemen op meerdere locaties, of alleen als je thuis bent? Ik zie namelijk geen storingen of werkzaamheden in de buurt. Ook stelt Hidden.nld hierboven al een hele goede vraag, heb je toevallig je telefoon op 'niet storen' (maan symbool) staan? Als dat het geval is kun je dit uitzetten via: Instellingen > Niet storen. In je bedieningspaneel kun je dit uitzetten door op het maantje te tikken.

Verder zou ik je willen vragen om de netwerkinstellingen van je telefoon te herstellen. Dit doe je via: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Als je hierna je telefoon herstart maakt je telefoon opnieuw verbinding met ons netwerk. Mochten deze opties niet werken zou je dan het simkaartje in een ander toestel willen proberen? Hiermee kunnen we kijken of het misschien aan je toestel ligt.

Ik hoop dat hiermee je problemen met de inkomende oproepen opgelost kunnen worden! Laat je het me weten? 😃
De maan instelling staat dan niet aan en ik heb de netwerk instellingen gereset. En nu vanmiddag had ik het weer.
Ik heb helaas geen ander toestel om het uit te proberen. Want er is geen peil op te trekken wanneer dit gebeurd. Maar het is wel ongeveer 2 a 3 keer per week. En met dit nummers is mijn bedrijf alleen bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martine,

Jammer dat de gegeven opties nog niets hebben opgeleverd, maar we blijven verder zoeken natuurlijk!

Om uit te sluiten dat het toch aan de simkaart ligt heb ik jou zojuist kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd (3-in-1 formaat, dus past in elke telefoon). Deze simkaart heb je binnen 3 werkdagen in de bus en er zit een brief bij met instructies om deze te activeren. Je kunt deze nieuwe simkaart dan in jouw toestel doen en dan kunnen we ontdekken of het de simkaart was waar de oorzaak van het defect zat!

Probeer de nieuwe simkaart ook, indien mogelijk, op een aantal locaties uit. Als dan blijkt dat het bijvoorbeeld buiten nooit gebeurt en thuis regelmatig, dan kunnen we met redelijke zekerheid vaststellen dat het aan de dekking ligt en dan zou er via de dekkingskaart een melding ingediend moeten worden. Onze netwerkspecialisten kunnen dan voor jou nagaan wat er aan de hand is en wat zij voor jou kunnen betekenen!

Hopelijk heeft de nieuwe simkaart een positief effect! Ik ben benieuwd! 🙂

Reageer